מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 280 חוות דעת רלוונטיות
השירות היה בסדר גמור! הכל היה בסדר.
היה נהדר, עשר מעשר!
הוא היה בסדר, הטיפול היה טוב והוא היה אדיב. לגבי התשלום שבוצע באופן דיגיטלי היה לי לא טוב. אין פירוט אין ק״מ וקשה לעקוב ככה.
ליאור מעולה, הוא תותח, בעיני הגון ומקצועי. המחיר היה טוב. אני ממליץ מאוד, אחלה בחור.
הוא היה מאוד זריז, תיקן את התקלה בעצמו, היה חסר חלק והוא עשה המון טלפונים בשבילי כדי לנסות להשיג בשבילי חלק.
היה עשר מעשר. תיקן בלי לקחת כסף.
הוא איתר את הנזילה ותיקן אותה. רמת המקצועיות שלו היא מעל ומעבר, היחס שלו מעל ומעבר ואני נתקלתי בו במקרה כי אני במקור לא מפתח תקווה.
תיקון ברכב מסוג קיה פיקאנטו 2014 שכלל החלפת צינור תחתון ושמן גיר.
היה בסדר גמור והייתי מרוצה! הופתעתי מאוד לטובה מהשירותיות והמקצועיות. המנוע התחמן, עשו בדיקה ומצאו צינור קרוע, ולאחר מכן בדקו שהמנוע לא ניזוק. קיבלו אותי באופן מיידי, השירות היה מצוין ונעים הן מבחינת המכונאים והן מבחינת המשרד. בפעם הבאה שאצטרך טיפול 10k או כל תיקון אחר, אחזור לשם, מבחינתי מומלץ .
היה מעולה! המזגן ברכב הפסיק לעבוד, הגענו אל אלירן לחוות דעת שניה ותיקון. הצעת המחיר שנתן הייתה הגונה והתיקון נעשה תוך כמה שעות וכלל החלפת מדחס מזגן וניקוי המערכת.
אשתי הלכה למוסך והיא החליפה חלק באוטו, זה היה משהו סביב המנוע. התיקון היה בסדר אבל השירות ככה ככה כי היא הרגישה שהוא לא הסביר את הבעיות וזה נתן לה קצת הרגשה שהיא לא בידיים הכי טובות למרות שהתיקון נעשה בצורה טובה. ברמת ההסבר היא הרגישה שזה משהו שהיה חסר לה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.