מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 300 חוות דעת רלוונטיות
משה אדם ישר ומקצועי ביותר, בא פעמיים והתעקש לתקן את התקלה בכל מחיר, הוא היה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר והיחס האישי שלו היה יוצא דופן. טיפל בתקלה המסובכת שהייתה במזגן ואף הגיע פעמיים בכדי לפתור אותה. עומד בזמנים, הגון במחיר לדעתי ומעל הכל נותן יחס אישי ותחושת ביטחון שהעבודה בידיים טובות. ממליץ בחום לכל מי שזקוק לתיקון מזגן לפנות אליו כי מדובר באיש עם ידי זהב.
איתור תקלה ותיקון זמני במזגן עילי מחברת טורנאדו אינוורטר.
הייתי מרוצה!
ביקור עבור תיקון תקלה בכרטיס מזגן עילי מחברת טורנדו, 1.5 כוח סוס.
מתניה ממש ניסה לעזור בכל מה שיכל. היה לו סבלנות, הוא הלך, חזר ובדק את המזגן. הוא היה אמין מאד ואמר את האמת. המחיר שלקח היה הוגן בעיניי. הוא גבה רק עבור ביקור ובדיקה למרות שעבד על זה הרבה זמן.
תיקון תקלה E8 במזגן אינוורטר עילי מחברת תדיראן וניקוי פילטרים.
הוא היה ממש אחלה, בא בזמן והיה מאוד נחמד. התקשרתי יום לפני, הוא נתן לי טווח של שעתיים וביום העבודה, התקשר 20 דקות לפני שהגיע. הוא עבד נקי, ניקה את הפילטרים ובדק בערב שהכל בסדר.
היה מצוין!
תיקון תקלה במזגן עילי מחברת תדיראן שכלל החלפת רגש.
המזגן עבד בערך יום עד שהפסיק לעבוד. ניסה לשכנע אותנו לרכוש מזגן חדש דרכו ואז נקבל הנחה על ה'תיקון' .לדעתי הוא ידע שהמזגן לא יעבוד ובכל זאת החליף חלק ומזה קצת התבאסתי.
הוא היה מצוין, מבחינתי אין מילים! הכל היה טוב, עמד בלוחות בזמנים ואיתר נכון את התקלה.
תיקון תקלה במזגן עילי של חברת תדיראן שלא עבד כולל מילוי גז.
אדי היה מעולה, היינו מרוצים.
הוא היה טוב מאוד, הזמנתי אותו בשעה שש בערב הגיע לאחר שלוש שעות וסידר מהר ובמקצועיות רבה.
הוא אחלה בן אדם, מקצוען, עזר לי בטלפון, פתר לי בעיה והיה ממש נחמד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.