מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 78 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מצוין, התרשמתי מאוד. הוא היה מאוד נחמד, הגיע בזמן, היה זריז ונתן שירות טוב.
טל היה בסדר גמור מבחינת היחס, דיוק הזמן, השירות והמחיר. הכל 10. התיקון לא בוצע עקב שבר בזכוכית של הכיריים. התרשמתי לטובה מאוד.
מאד פרקטי!
הוא ניסה לתקן כיריים חשמליות ומצא שהלך הכרטיס ואי אפשר לתקן אותם אז קניתי חדש. הוא עצמו היה בסדר גמור אבל הוא לא יכל לפתור את התקלה.
הגיע ממש סמוך למתי שהתקשרתי אליו ונתן את חוות דעתו.
טל היה טוב מאוד! הוא בדק את הכיריים, שהיו מאוד ישנות, וקבע שהתיקון לא משתלם.
היה בסדר גמור, בסוף לאחר בדיקה התברר שאין לי תקלה, ועדיין הוא הביא לי כיריים חלופיות לסופ"ש כדי שלא אשאר בלי. הוא הסביר על הכל, היה אחלה, יש לי רק דברים טובים להגיד. נתן תשומת לב ממש טובה למרות ששיגעתי אותו, אין לי מילים.
הכיריים קיצרו, לירון הסביר שאין בידוד טוב בין השיש לכיריים וכנראה נכנסו לשם מים. הוא בא ממש מהר וטיפל, הכל היה בסדר.
אריאל היה מצוין, הוא ענייני, רגוע והאכפתיות שלו היא מעל הכל. במהלך הבדיקה הוא גילה שאין לכיריים פתחי איוורור והמליץ להתקין ובנוסף הוא הסביר איך לעבוד איתם. הוא הגיע לבדיקה והצליח לעזור אך לא דרש תשלום! ציון 10/10!
היה טוב מאד! הוא לקח את הכיריים לבדיקה במעבדה ובסוף לא היה ניתן לתקן אותן, אבל היחס היה מעולה והוא היה מאד נחמד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.