מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 64 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מצוין, תיאם איתי והגיע בזמן. הוא טיפל בבעיה ואני מרוצה ממנו חבל על הזמן.
הוא היה ממש נחמד, מהיר ועשה אחלה עבודה.
תיקון מזגן עילי של חברת סאגה בעל 1.5 כוח סוס שכלל החלפת כרטיס תצוגה.
שמואל נתן אחלה שירות. הוא היה מקצועי, עשה עבודה טובה, לקח מחיר סביר בעיניי והגיע בזמן למרות שהיו הפגנות.
שרון ברמה הכי גבוהה שנתקלתי בה.
נתנאל הגיע באתו יום שהייתי צריכה, היה בעל מקצוע טוב, ממש אמין, מאוד נחמד, הסביר בסבלנות, פתר את הבעיה מהר ואני אקח אותו שוב במידת הצורך.
בהתחלה שלחתי לו תמונה עם הקוד של התקלה במזגן, הוא אמר בסדר, עלה למעלה לראות את התקלה ואמר שזה בסדר ושהוא סידר את זה. אחרי יומיים אותה תקלה עם אותו קוד חזרה ואז כשהוא חזר שוב הוא אמר "אה, זה יותר מידי, זה לא משהו שאני מתעסק איתו". אז הוא לא טכנאי בעיניי. כבר שילמתי לו חצי מהכסף על העבודה אז המשכתי איתו, ובסוף במקום להלחים, שזה יותר זול, הוא קנה חלק חדש ששילמתי עליו יותר. מעבר לזה לא קיבלתי אחריות על העבודה ועל החלק למרות שביקשתי ממנו בווצאפ. ההתנהלות מולו הייתה מבאסת. מעבר לזה לקח לו בערך שבוע וחצי עד שהוא מצא את החלק. בהתחלה הוא אמר לי "אל תדאג, מחר אני אגיע עם החלק" ובסוף חיכיתי שבוע וחצי. אני לא מרוצה, זה ממש הרגיש לי שירות חלטורה ושהוא לא היה מקצועי. מבחינת המזגן בינתיים הוא עובד בסדר.
הוא היה מעולה, אדיב, הגיע בזמן ופתר את הבעיה מהר. הוא לא ניסה לקחת כסף נוסף והיה הוגן ממש. אני מרוצה ממנו.
היה אדיב ויעיל.
תיקון נזילת גז ומילוי גז במזגן עילי 1 כוח סוס מחברת סאגה.
היה מעולה! מור הגיע ממש מהר, היה אדיב ותיקן כמו שצריך. הוא צילם סרטונים שמראים מה הבעיה והכל עם חיוך. עשר מעשר.
אריק היה טוב מאוד, היה נחמד אך המחיר נראה לי מעט יקר. בסך הכל עשה עבודה טובה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.