מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 17 חוות דעת רלוונטיות
השירות של נתן היה ממש טוב! הוא הגיב מהר, הגיע כמה פעמים והמחיר שהוא לקח היה הוגן לדעתי. הייתי מרוצה!
נחמיה היה מעולה, נתן שירות מקצועי, מצא את התקלה ותיקן אותה. הסביר כל הזמן מה הוא עושה ובודק.
הוא הגיע בזמן עוד באותו היום והוא היה מאוד נחמד וחביב. הוא איתר את הבעיה, לקח את הכרטיס, תיקן וחזר להתקין. הוא בדק שהכל עובד, ממש הסביר לנו בסבלנות הכל והמחיר היה הוגן לדעתי. בהחלט נשתמש בו עוד פעם.
תיקון מכונת כביסה מחברת אלקטרה כולל תיקון כרטיס במעבדה.
הא היה ממש אחלה, הסביר לי, הראה מה בדיוק התקלה, פירק את המכונה, הסביר לי איך לתפעל, לקח למעבדה ועוד באותו יום בערב החזיר אותו. הוא היה הוגן, עם שקיפות והגינות שכן לא המליץ לי לקנות חדש משהו שאפשר לתקן.
תיקון מכונת כביסה מחברת אלקטרה שכלל החלפת כרטיס דלת.
הוא היה אחלה לגמרי. באמת בא מתי שאמר, היה הכי מקצועי, זיהה את הבעיה מראש בטלפון וטיפל בה כשהגיע.
אני מאוד מרוצה מהשירות, מהעבודה ומהכל!
הכרטיס של המכונה נשרף, אלברט פרק אותו, לקח למעבדה ואחרי 3 ימים התקין מחדש. היה נהדר.
היה מדהים הוא איש מקצוע למופת! הגיע מהר, עשה עבודה מקצועית, גבה רק עלות בדיקה, אדיב והראה לי איך לפתור שוב את הבעיה אם חוזרת על עצמה.
הוא היה אצלי בפעם הראשונה והציע לי לשלוח את הכרטיס האלקטרוני למעבדה, מה שעלה לי הרבה כסף. זה לא פתר את הבעיה והוא היה צריך להגיע פעם נוספת. בפעם השניה הוא הציע לי שוב את אותו הדבר וכבר אמרתי לו שאני לא מוכן לשלם את הסכום הזה פעם שניה. בסופו של דבר עלה לי 4 ש"ח לתקן את המכונה כי גיליתי שיש כבל שרוף ופשוט חתכתי לו את הקצה והחלפתי אותו בחדש. בעקבות הביקור השני שלו הרגשתי שהביקור הראשון ששילמתי עליו מחיר גבוה אולי לא היה מוצדק גם הוא. הוא גבה כסף גם עבור הביקור השני למרות שהוא לא עשה כלום חוץ מלהרוס את המכונה עוד קצת כי הוא שבר כמה קליפסים ואיבד ברגים.
ברוך מקסים והשירות מצויין! הוא מאוד הגון. לגבי המכונה הוא החליף לי כרטיס פעמיים וזה לא עזר, התיקון הכולל היה יקר מדי אז קניתי חדשה והוא החזיר לי את הכסף על הכרטיס ולקח רק על ביקור. על הביקור נתתי לו אפילו יותר כי באמת מגיע לו!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.