מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 196 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין, אדיב ומקצועי. הגיע במהירות, נתן את כל המידע מראש, טיפל במקצועיות, נדיר!
היה מקסים! במקרה שלנו לא היה כדאי לתקן והוא המליץ להתקדם למדיח חדש.
היה פשוט מעולה!
היה ממש אחלה! לקח את הכרטיס וחזר אם תשובה שהמדיח הלך וצריך לקנות חדש.
היה ממש אחלה! הייתה לי תקלת E31 שמיוחסת להצפה/בעיה במשאבת חום. רצון הציע לי להוציא את המדיח ולהטות אותו לאחור לכמה שניות ואז לנסות לחבר לחשמל שוב ולהדליק. וזה עזר.
היה מצויין! אני מאד מרוצה! מקצועי ונעים הליכות. אבחן במהירות את התקלה ותיקן. מרוצה מאד מכל התהליך.
דיברתי עם רז לראשונה לפני כשבועיים. הוא הדריך אותי איך לנסות ולפתור את התקלה בעצמי. בעקבות הנסיון, התקלה אובחנה בהצלחה, והזמנתי אותו כדי לנסות ולפתור אותה. הוא התנהל בשקיפות ואמר מראש שהסיכוי לתקן את המדיח לא גבוה. ממליץ על רז כאיש טכני וישר.
סך הכל היה בסדר.
היה בסדר גמור! השרות היה טוב! זיהה תקלה במכונת כביסה והחלטה לקנות חדשה.
היה בסדר גמור! לאחר בדיקה מקיפה אמר שבכל הנראה הכרטיס חכם התקלקל ולכן פחות כלכלי לתקן את המכשיר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.