מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 19 חוות דעת רלוונטיות
השירות היה עבור אמא שלי והוא איכזב אותנו ממש. בהתחלה הוא אמר שזו תקלה מסוימת ואחר כך שינה את התקלה ואמר שזה יעלה יותר כסף ואחרי שתיקן את הבעיה, חזר הקצר. למחרת התקשרנו אליו, אמרנו לו שיש תקלה והוא התחיל להתווכח איתנו והיה מוכן בסוף להחזיר חלק מהכסף, אמא שלי סתם שילמה לו. הבאנו טכנאי אחר שתיקן את התקלה בצ'יק ממש. לדעתי השירות היה גרוע. הוא כן הגיע בזמן שהבטיח.
ויטו היה מעל לכל ביקורת! קודם כל, הייתי מרוצה מהזמינות שלו - הוא הגיע בתוך פחות משעה מאז שצלצלתי אליו. בנוסף, הוא היה טוב, אדיב, מקצוען, נקי ומהיר. גם המחיר היה מעולה בהתאם והוא פתר לי את הבעיה!
החלפת קבל, פיוז שרוף, תיקון נזק של יונים למזגן והגנת חלקים חדשים מנזק.
דוד פשוט מעולה, תיקן הכל ממש מהר והיה מקצועי ואדיב.
החלפת פיוז וניתוק חימום במזגן עילי והחלפת קבל במזגן עילי מחברת אלקטרה.
היה בסדר גמור. הוא הגיע באיחור אבל זה היה ביום של הפגנות. הוא עשה תיקון ואני חושב שהוא היה הוגן והגיוני. הוא התריע שאולי להחליף קבל לא יעזור וזה באמת לא עזר אז החלטנו להחליף.
החלפת קבל ותיקון רכיבים בכרטיס האלקטרוני (פיוז) ועוד רכיב שקשור למדחס.
היה מעולה!
אני בהחלט אמליץ! הגיע לפני בזמן שקבענו. העבודה בוצעה בסבלנות תוך הסבר שוטף על כל תהליך. שאל וקיבל רשות על החלפת כל חלק. בסוף המזגנים עובדים טוב. ענה מהר גם אחרי הטיפול ויעץ איך להמשיך לפעול. אדי מקצועי, סבלני, חרוץ, ישר ודייקן. ממליץ עליו בביטחון מלא.
הייתי מרוצה במאה אחוז! הגיע מיד, יחס מעולה ותיקן כמו שצריך ויותר מזה.
מאוד מרוצה!
החלפת כרטיס, החלפת עינית, החלפת קבל ותיקון של פיוז.
שירות של פעם בחיים! איש מקצוע ששאיפתו שתבין בדיוק מה הוא עשה ולמה, זאת כדי שתהיה מעורב ותבין למה אתה משלם ועל מה. כיף כיף כיף :).
תיקון קבל, החלפת פיוס בכרטיס מזגן, החלפת חלק ביחידה בחיצונית, ניקוי פילטר, בדיקת כמות גז במזגן תדיראן מיני מרכזי 4 כוח סוס.
שירות מעולה ומהיר. אדם נחמד. מומלץ.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.