מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 17 חוות דעת רלוונטיות
תוספת 26 יוני 2024: ביקשתי משחר עזרה בתיקון דלת של מייבש אחר. מספר ימים אח"כ פגש אותי ב19:00 בסיום יום העבודה וישב שעה שלמה לתקן את מנגנון הפתיחה וכל זאת כולל חלקים וללא עלות! הבחור נשמה טהורה ולב זהב! מגיע לו להיות במקום הגבוה כי הוא אמיתי! ישר כוח שחר❤ 17 ביוני 2024: דוגמה למופת לבעל מקצוע המבין את תחומו אך גם מבין במתן שירות ואינטראקציה חברתית! פניתי לשחר וכבר בשיחה הטלפונית הודיע לי שאינו מטפל בסוג המייבש שלי. התחננתי. הוא ניאות להגיע ועשה ככל יכולתו לאבחן את הבעייה. לאחר איבחון וייעוץ לא לתקן בכלל ביקשתי שיפתח לראות. שחר נענה לאתגר ופירק את המייבש לגורמים בנסיון לדייק באיבחון ואכן הגענו לתוצאה. נותר לי להבין שאין טעם לתקן. שחר הרכיב את המייבש (די מסובך בתכנון) מחדש ואף החזירו למקומו עובד. התפעלתי מהנחישות שלו לנסות ולפתור את הבעייה. חוץ מזה הוא ממש חמוד וסבלני. שחר תודה רבה על השירות. הלוואי וכולם יהיו כמוך 🙏🏼❤
צחי בחור מקסים, הוא בדק וניסה לתקן אך, לא הצליח כי התנור ממש ישן.
מגיע לו את הדירוג הכי גבוה! הוא היה מקסים, הגיע בזמן, ניסה לפתור את התקלה ואחר כך הגיע שוב והביא חלק אחר. התנהג בנעימות ואמינות ונתן הסברים בסבלנות. הוא ממש אחלה, מקסים!
הוא היה מאוד נחמד! הוא אפילו ביקש סליחה שלא ביקש סרטון לפני שהגיע כדי לחסוך לי את העלות של הביקור.
יכול להיות שהוא איתר את הבעיה אבל אני לא כל כך מרוצה מאיך שהוא תפקד. אני מרגיש שסתם שילמתי כסף, יכול להיות שבצדק ויכול להיות שלא אבל בסופו של דבר העבודה שהוא עשה זה לתת לי חוות דעת ולא יותר מזה. הייתי מצפה שהוא יעשה עוד משהו מעבר לזה ושהוא ייקח את המינימום של עלות ביקור.
איתור תקלה ונסיון לתיקון תנור אפייה בילד-אין של חברה ווירפול.
אלון היה ממש מקצועי וסבלני. הוא בדק, איתר את הבעיה, אמר שזו תקלה בחלק האלקטרוני של התנור ושהכרטיס זיכרון התקלקל. הוא אמר ביושר שלא כדאי לי לתקן אלא יותר משתלם לקנות חדש. הוא אפילו לא גבה תשלום על הביקור!
קודם כל הזמנתי את השירות עבור הוריי שהם מבוגרים. הוא היה מאוד מאוד מקצועי, הגיע בזמן כמו שהבטיח. הוא התייחס מאוד יפה להורים שלי, בצורה מאוד הוגנת. הוא בסוף לא הצליח לתקן את הבעיה, בגלל שחשב שיש בעיית לוח בקרה עבר דבר דבר על כל המרכיבים שיכולים לגרום לזה, אך בסוף נשאר עם זה שמדובר בלוח הבקרה. הוא המליץ להם לקנות מכונה חדשה כי עלות התיקון לא תשתלם להם. הוא גבה תשלום על ביקור בית וגם נתן להם הנחה מסוימת כי לא פתר את הבעיה, הוגן מצידו. העניין היה חשוב לו לכן הוא לקח את לוח הבקרה לבדיקה במעבדה כדי שיבדקו אם אכן זו התקלה. מדובר במכונת כביסה ישנה.
ניסיון איתור תקלה במכונת כביסה.
הגיע בזמן שקבענו ונתן אבחנה מקצועית שהתקלה לא במכונת הכביסה אלה בצנרת. לדעתי עלות הביקור הייתה גבוהה מאחר ולא בוצעה עבודה.
בדיקה וניסיון לאתר תקלה במכונת כביסה.
שירות בסדר.
ניסיון לאיתור תקלה במדיח כלים.
לא הייתי מרוצה, הוא הגיע, בדק את המדיח, אמר שצריך להחליף את כל הגומיות ולקח מחיר אסטרונומי. הזמנתי טכנאי אחר שאמר שצריך להחליף רק גומייה אחת, עשה את זה במחיר הרבה יותר נמוך ועכשיו המדיח עובד מצויין.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.