מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 846 חוות דעת רלוונטיות
היה בסדר גמור! אליהו היה נחמד וענייני איתר את התקלה, אבל התיקון היה יקר מדי בשבילי ולכן בסוף לא התקדמנו.
הוא היה בסדר, אבל הוא לא יכל לפתור את הבעיה והפנה אותי לחברת הביטוח. לדעתי הוא היה צריך לקחת מחיר נמוך יותר.
הוא היה ממש ממש בסדר! אמר שאי אפשר לתקן את המזגן כי הוא ישן ועדיף לקנות מזגן חדש.
מקצועי, נחמד, והגון.
הוא היה מצוין וממש אחלה.
הוא עשה בדיקה למזגן אבל לא היה יכול לתקן אותו. הוא היה מאוד נחמד וניסה לעזור. על הכל עשר!
נאור היה מקצועי, עבד כשעה או קצת יותר וטען שהמדחס הלך. בגלל שהוא רק בודק/מתקן ולא מחליף, הוא הפנה אותי לאלקטרה או מתקין אחר. הם באמת הגיעו ולאחר בדיקה אמרו שהמדחס באמת הלך. אז אין טענה על המקצועיות שלו, אבל אם הייתי יודע בדיעבד שיש סיכוי שבכל מקרה אצטרך את אלקטרה הייתי פונה ישר אליהם. מה שמפריע זה שראיתי באתר מחיר מסוים לבדיקה ולא סגרתי איתו כלום בטלפון. כאשר הגיש לי חשבון ביקש יותר מזה. לבסוף שילמתי גם לאלקטרה על הבדיקה והם לקחו רק עלות ביקור על הבדיקה.
הוא הגיע מאוחר והיה חמוד. הוא הסתכל ואמר שהלך המזגן. בהתחלה זה היה נשמע אמין אבל אחר כך הוא אמר שיש לו חבר שיכול לעשות לנו הכל מההתחלה, פה האמינות שלו ירדה.
הוא בדק כל מה שקורה שם ובסוף לא היה צריך תיקון אבל הוא היה ממש בסדר. הוא נחמד, אדיב ושירותי מאוד. הוא הגיע ממש מעכשיו לעכשיו ונראה שהוא יודע על מה הוא מדבר.
היה מעולה, הוא היה ממש טוב, מקצועי ומהיר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.
