מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 2251 חוות דעת רלוונטיות
היה מאה אחוז! אביעד עזר לי טלפונית לפתור את בעיית הדמפרים במזגן, אלו היו אומנם תקלות קטנות אבל הזמן שהוא הקדיש לי וחזר אליי כמה פעמים למרות שהיה עסוק והדריך אותי טלפונית מה לעשות זה לא מובן מאליו! הבעיה הייתה חיבורים לא נכונים שסידרתי בעזרת אביעד. טכנאי אחר היה מגיע ולוקח תשלום על ביקור וייתכן גם עוד סכום כסף על עבודה (של 5 דקות).
היה מצוין! הבעיה הייתה פיוז שרוף. טיפל בלוח החליף חוטים. ענה מיד והגיע על הבוקר למחרת.
בעיקרון, היה בסדר. ידע להגיד שהמזגן תקין ולא מקבל חשמל. לא ידע לאבחן את מקור התקלה במתח החשמלי, שהיה בסופו של דבר במנוע החיצוני, שמזין גם את הפנימי במתח חשמלי (לפי חשמלאי נוסף שנאלצתי להזמין).
מור הגיע עם חיוך ביום שרבי עמוס במיוחד ובצורה מאד מקצועית תיקן את התקלה ואף ביצע בדיקה לרכיבים נוספים לוודא שהכל תקין. היה על הכיפאק! מור מקצועי מאד ואדיב, המון סבלנות וחיוך, מחיר הוגן ויחס נפלא! נהניתי להכיר ובהחלט אמליץ עליו, כן ירבו אנשים כאלו.
הכל היה מצוין! ראובן זיהה מהר את הבעיה ופתר אותה. רוצה לציין שגם הגיע מהר ודאג לעדכן אותי מתי יוכל לבוא.
הייתי מרוצה מהשירות. בהתחלה הוא החליף חיישן שהיה מקולקל, בהמשך מסתבר שהייתה גם תקלה בכרטיס והוא הגיע עוד פעמיים מעבר לביקור הראשוני על מנת לתקן.
תיקון מזגן מיני מרכזי של תדיראן כולל החלפת חיווט שמבצע את פעולת הקירור.
היה מעולה, עמד בזמנים ועלה על הבעיה במהירות.
היה ממש מעולה! התקשרתי אליו בבוקר כי הייתה לי נזילה רצינית מהמזגן והגיע תוך חצי שעה. שירות טוב, הסביר כל מה שהוא עושה, היה מקצועי ונחמד מאוד וגם דאג להתקשר אלי יומיים אחרי זה לשאול אם הכל בסדר.
תיקון מזגן מיני מרכזי של תדיראן, כולל ניקוי ומילוי גז.
היה מוצלח! הייתי מאוד מרוצה.
הוא היה מעולה! ממש חבל על הזמן, עבד נקי, הגיע בזמן, פתר את הבעיה ולקח מחיר הוגן לדעתי. היינו מרוצים וניעזר בו שוב אם נצטרך.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.
