מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 42 חוות דעת רלוונטיות
היה ממש אחלה!
בדיקת תקלה ללא קוד תקלה רגיל, פירוק כרטיס לבדיקה, לקיחת לבדיקה והחזרתו למחרת.
מעולה ומאד נחמד. לא הייתה תקלה הכרטיס, כרגע פועל.
הוא המליץ לי לקנות מייבש חדש והיה על הכיפאק!
בדיקה, איתור תקלה ותיקון כרטיס במכונת כביסה מחברת סמסונג.
רצון בחור מקסים. הוא מאוד מקצועי, הגון, ישר ואמין. הוא ביצע בדיקה יסודית ופתר את הבעיה. אני בטוחה שאיעזר בו שוב אם אצטרך.
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
היה סבבה, הייתי מרוצה מהעבודה של יואב. הוא איתר את התקלה ונתן לי כמה אפשרויות ואני בחרתי מה לעשות עם המכונה.
הוא לא הצליח לאתר את הבעיה ואמר להתקשר לחברה. הוא מצא רק חלק מהתקלה ואחר כך בחברה אמרו שיש עוד תקלה. הוא בסדר אבל הוא איחר בערך בשעה. הוא לקח רק דמי הגעת טכנאי.
הוא היה מעולה, ממש נחמד, אדיב הגיע בזמן, הכל! אין לי מילה אחת רעה להגיד עליו. הוא בדק את התקלה והציע לי לקנות מדיח חדש ובסוף זה מה שעשיתי. הוא לא לקח לי על זה כסף.
בדיקת תקלה במייבש שנשרף הכרטיס הדיגיטלי שלו והצעה לתיקון המייבש.
שירות מהמם, הכי אמין והכי שקוף שפגשתי בין כל הטכנאים שדיברתי איתם בעניין. שלחתי לו תודה באסמס ושזה לא מובן מאליו. אני מרוצה מהשירות שלו וממליצה עליו. הוא היה מעל ומעבר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.