פגישת ייעוץ ופתיחת תיק לעוסק מורשה בתחום מכירות אונליין.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מהמם! הפכנו כבר לחברים ומבחינת העבודה שלו הוא מקצועי ברמות שלא נתקלתי, יש לו ראש מתמטי ויודע את כל החוק על בוריו. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור גודעי, רמלה.
משוב: 10/01/2023
תיאור השירות:
הנהלת חשבונות, ביקורת, החזרי מס, טפסים למס הכנסה, הצהרת הון, פתיחת תיק עסק, ליווי עסקי והגשת דוחות עבור עוסק מורשה בתחום הגינון.
חוות דעת:
אחלה שירות. הרבה שנים איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי נעים, חולון.
משוב: 10/01/2023
תיאור השירות:
ניהול חשבונות, ביקורת, החזרי מס, טפסים למס הכנסה, הצהרת הון, פתיחת תיק עסק, ליווי עסק והגשת דוחות שנתיים עבור עוסק מורשה בתחום חשמל.
חוות דעת:
הוא אדיב, עוזר אפילו בדברים שלא קשורים ועם לב זהב. באמת הוא עשר. אני אצלו כבר שלוש שנים, מאד מרוצה ואני לא אעזוב אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דניאל פון, חולון.
משוב: 10/01/2023
תיאור השירות:
הנהלת חשבונות באופן שוטף עבור עוסק מורשה.
חוות דעת:
יש לדני שירות מעולה, הוא הרואה חשבון הכי טוב בארץ. הוא זמין, אחראי ויש לו ידע מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי סלע, ראשון לציון.
משוב: 10/01/2023
תיאור השירות:
ניהול חשבונות באופן שוטף לעובדים שכלל משכורות ודיווחים לרשויות ניכויים.
חוות דעת:
הוא עבד מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלירן כהן, חולון.
משוב: 23/04/2018
תיאור השירות:
ניהול חשבונות וביקורות.
חוות דעת:
השירות טוב, אני מרוצה ממנו וממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אחמד תמימי, פתח תקווה.
משוב: 22/04/2018
תיאור השירות:
ניהול חשבונות לעסק.
חוות דעת:
הוא ממש אחלה. הייתי מרוצה מהשירות שלו, הוא מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גקי אסולין, תל אביב.
משוב: 25/02/2018
תיאור השירות:
הנהלת חשבונות עבור חברה בע"מ.
חוות דעת:
העבודה טובה לדעתי. גם מבחינת שירות ועמידה בזמנים הוא עושה מעבר למצופה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים אביסור, חולון.
משוב: 12/02/2018
תיאור השירות:
הנהלת חשבונות עבור עוסק מורשה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר ובמחירים סבירים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 11 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמנהל חשבונות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ניהול חשבונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הנהלת חשבונות
אודות
"הדגש שלי במשרד" אומר דני " הוא מתן מענה מהיר ואיכותי ,וזמינות ללקוח . כל הלקוחות מקבלים את מספר הנייד האישי שלי."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.