מוקד מידרג: 1-700-707-233

סוכך מסילות

כמו הורים קשוחים, גם לסוכך מסילות יש מסלול סלול מראש. סוכך מסילות הוא סוכך שיכול להיפתח ולהיסגר בכל נקודה שתבחרו, והוא מתאים במיוחד לחללים גדולים. פה תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת על סוכך מסילות – החל מאיך יראה תהליך ההתקנה שלו ועד למחיר סוכך מסילות. סללנו את כל המידע

 


מה זה סוכך מסילות

סוכך מסילות הוא סוכך שמותקן על עמודים וניתן לפתוח ולסגור אותו בכל שלב של הגלילה - המסילות מאפשרות לבד של הסוכך להיפתח ולהיסגר בצורה חלקה. 

סוכך מסילות מתאים במיוחד להתקנה בחללים גדולים, שכן אין לו גודל מקסימלי כלל. אבל שימו לב שהוא נועד להצללה ולאו דווקא לשמירה על מרפסת יבשה מגשמים – הוא מותקן לרוב כתקרה בלבד ללא כיסוי בצדדים.

 

סוכך על מסילות

התקנת סוכך מסילות

התקנת סוכך המסילות עצמו תיקח לרוב כמה שעות בלבד, אבל התכנון יהיה טיפה מסובך יותר, הנה השלבים:

יד 1 מדידות והתאמות: סוכך המסילות יהיה חשוף לשמש, גשם ורוח. כדי לוודא שלמזג האוויר תהיה השפעה מינימלית על בלאי הסוכך, חשוב לתכנן בדיוק איפה להניח את המסילות והעמודים. לרוב, מתקין הסוככים יגיע לכמה שעות למקום ההתקנה לפני הזמנת הסוכך, כדי לבצע מדידות מדוייקות. 

יד 2 בניית תשתית: השלב הבא יהיה לבנות תשתית לסוכך. התשתית תכלול בניית עמודים ומסילות, עליהם יותקן בד הסוכך. לפעמים נדרשים קידוחים בקרקע או הוספת בטון כדי להבטיח שהאדמה יציבה מספיק להחזיק את העמודים. 

יד 3 חיבור מנוע: אם בחרתם לחבר מנוע חשמלי לסוכך המסילות, זה יהיה השלב בו הוא יותקן (אם הסוכך ידני, לא צריך מנוע). המנוע יאפשר לכם פתיחה וסגירה של הסוכך בעזרת שלט. שימו לב שאם אתם מעוניינים לחבר מנוע חשמלי לסוכך, חשוב לוודא שיש נקודת חשמל מתאימה במרפסת או בגינה. 

יד 4 בד לסוכך: החלק האחרון בהתקנת סוכך מסילות הוא לחבר את הבד שבחרתם. הבד יהודק למסילות הסוכך, וזה מה שיאפשר לכם סגירה ופתיחה נוחה. כדאי לדעת שאם בד הסוכך נקרע, ניתן להחליף רק את הבד, בלי התשתית.

 

סוכך מסילה דראלון

בד לסוכך מסילות

הבד לסוכך הוא בעצם כל הסיפור, ותוכלו לבחור בצבעים, הדפסים וסוגי בד שונים. הנה האופציות:

  • בד דראלון–דראלון הוא בד בסיסי לסוככים, הוא מאוורר ועמיד לקרינת השמש. החיסרון של בד דראלון הוא שהוא לא עמיד עד הסוף נגד גשמים, אלא מיועד בעיקר להגנה בפני רוח ושמש. 

  • בד שמשונית–שמשונית הוא בד PVC עמיד. סוככים עם בד שמשונית הם העמידים ביותר מפני נזקי מזג האוויר, ציפורים וגם נגד גשם. שימו לב שמדובר בבד עבה, שיכול לגרום להרגשה של חממה במרפסת בימים חמים.

 

שמשונית

 

  • בד סולטיס – סולטיס הוא בד דמוי רשת. הוא מיועד להגן מפני שמש ופולשים (יונים ויתושים), תוך כדי שמירה על סביבה מאווררת ומוארת. כמו שאתם יכולים לנחש – גם בד הרשת סולטיס אינו מתאים נגד גשם. 


חיישן לסוכך מסילות

סוכך מסילות צריך להיות סגור אם יורד גשם או במקרה של רוחות חזקות, כדי לוודא שכובד המשקל של המים או הרוח לא יגרמו לשבר. אם יש לכם סוכך מסילות חשמלי, תוכלו לחבר חיישן למנוע כדי לוודא שגם אם אתם לא בבית תוכלו לדאוג שהסוכך יהיה סגור. החיישן מזהה רוח וגשם, וישלח פקודה למנוע לסגור את הסוכך בעת הצורך. 

את החיישן יוכל להתקין מתקין הסוככים בעת התקנת המנוע.

 

סוכך מסילות

סוכך מסילות – טיפים

לפני שתזמינו סוכך מסילות, הנה שני דברים שכדאי לחשוב עליהם:

סוכך קבוע לדבר עם השכנים – אם אתם מתכננים להתקין סוכך מסילות במרפסת בבניין רב קומות, כדאי לתאם עם השכנים מהקומה למעלה מראש גישה למרפסת שלהם. לפעמים התקנת הסוכך תהיה נגישה יותר מבית השכנים ואפילו יכולה למנוע מכם צורך במנוף! שאלו את השכנים אם זה בסדר להיעזר בהם בעת התקנת הסוכך. 

סוכך קבוע הדפסה על הסוכך – אם אתם בעלי עסק, או שסתם בא לכם להוסיף לוגו או הדפס מיוחד על הסוכך, תוכלו לבקש לצרף את הלוגו להזמנה מטכנאי הסוככים ברגע שהוא מזמין את הבד.

 

סוכך עם לוגו

התקנת סוכך מסילות – מחיר

מחיר סוכך מסילות יקבע לפי גודל הסוכך, ואיזה תוספות תרצו להוסיף:

מחיר התקנת סוכך מסילות נע בין 10,000-20,000 ש''ח לסוכך בגודל סטנדרטי של 3X3 מטרים. בהתאם לסוג הבד בו תבחרו - כשבד דראלון נחשב הזול ביותר ובד שמשונית היקר ביותר למטר.

מחיר מנוע חשמלי לסוכך הוא כ-1,500 ש''ח.

מחיר חיישן לסוכך נע בין 150 - 400 ש''ח.

מחיר לוגו לסוכך נע בין 800 - 1,500 ש''ח. 

מחיר מנוף נע בין 400 - 600 ש''ח.

  • המחירים כוללים מע''מ, ואת מחיר ההתקנה והחומרים.


מתקיני סוכך מסילות מומלצים

לפעמים לבחור מתקין סוככים יכול להוציא אותנו מהמסילה – ולחזור למסילה זה לא פשוט כלל. פה ריכזנו עבורכם רשימה של מתקינים מומלצים להתקנת סוכך מסילות. כל המתקינים במידרג מדורגים על ידי לקוחות קודמים, כדי לוודא שהם מומלצים. אם תעזרו באחד מהם נבקש שתדרגו אותו גם – ככה אנחנו שומרים על ביקורות מעודכנות תמיד!


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה סוכך מסילות?

מחיר סוכך מסילות בסיסי העשוי מבד דראלון וגודלו 3X3 מטרים, עולה 12,000 ש''ח בממוצע. 

איזה בד מומלץ לסוכך מסילות?

הבד הכי מומלץ תלוי בצורך אותו אתם צריכים. אם אתם מחפשים פיתרון לגשם ורוח - כדאי לבחור בבד שמשונית. אם אתם רוצים צל ואוורור - כדאי לבחור בבד דראלון או סולטיס.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק