עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

ניקוי מחשב

בין אם מדובר באבק או בקבצים מיותרים, ניקוי פנימי וחיצוני טוב של המחשב יכול לשפר את הביצועים שלו, ואולי אפילו להציל אתכם מתקלות מסובכות ויקרות לתיקון. מחיר ניקוי מחשב לא יעלה יותר מ-500 ש"ח, ואפילו תוכלו לבצע אותו בעצמכם. בקיצור, בעמוד הבא תוכלו לקרוא על ניקוי מחשב חיצוני, ניקוי מחשב פנימי וטיפים נוספים בנושא, כי אם אתם עדיין מחכים שהעמוד הזה יטען - כנראה שהמצב כבר חמור.


ניקוי מחשב חיצוני

לפני שנגיע לניקוי וירוסים, נדבר על ניקוי מאבק. המאווררים שמקררים את המחשב ושומרים עליו שואבים אבק באופן טבעי, וככלל זה לא נורא, וגם באמת לא צריך להטריד אתכם במיוחד, אלא אם המחשב מתחיל להתחמם. 

חימום יתר על המידה של המעבד מעלה את צריכת החשמל, אך חמור מכך, מוריד את הביצועים של המחשב באופן קבוע במקרה הטוב והורס אותו לחלוטין במקרה הרע. אם תלכו לטכנאי ברגע שאתם מרגישים שהמחשב מתחיל להתחמם באופן חריג אין סיבה שלא תצליחו לעצור את הנזק לפני שהוא נהיה קבוע. בכל אופן,  תמיד מומלץ להקפיד על ניקיון קבוע בערך פעם בשנה בשביל להיות בטוחים.

 

ניקוי מחשב נייח

ניקוי פיזי של מחשב נייח הוא פשוט מאוד, עד כדי כך שאין סיבה שלא תוכלו לבצע אותו בעצמכם בבית. כל שדרוש הוא פתיחה של המחשב עצמו (יש כאלה שסגורים בהברגה ואחרים שנסגרים עם סוג של דלת) והפעלה של לחץ אוויר על כל החלק הפנימי שלו. הדבר היחיד שחשוב לשים לב אליו הוא לא להפעיל לחץ אינטנסיבי מידי. מפוח עלים, לדוגמא, יכול לשבור לכם חלקים פנימיים במחשב. 

 

ניקוי אבק ממחשב

 

ניקוי מחשב נייד

ניקוי מחשב נייד הוא מעט מורכב יותר, גם כי הפתיחה שלו איננה פשוטה כמו פתיחה של מחשב נייח, וגם כי החלקים הפנימיים מורכבים בצפיפות רבה יותר ולכן יש לפרק חלק מהם על מנת לוודא שהניקוי יסודי. לכן, בניגוד למחשב נייח, לא מומלץ לנקות מחשב נייד לבד. תהליך הניקוי עצמו זהה לניקוי של מחשב נייח – הפעלה של לחץ אוויר להסרת האבק. ההבדל היחיד הוא במקרים בו האבק מצטבר ונכנס לחריצים למיניהם, ואז לפעמים משתמשים במברשת עדינה.

 

ניקוי מחשב נייד

ניקוי מחשב מקבצים ווירוסים

אז למה כדאי בעצם לנקות את המחשב? אם מדובר בניקוי כללי של קבצי ג'אנק ווירוסים מינוריים, המטרה של הניקוי פשוטה – פינוי מקום, ובמקרים מסוימים שיפור ביצועים של המחשב. ככל שהמחשב שלכם, וספציפית הכונן הקשיח שלכם יותר חדשים, כך הצורך בניקוי קטן. בכונני SSD המודרניים ביצועי המחשב מתחילים להאט ולהיפגע רק כשאתם כבר ממש קרובים למיצוי של מקום האחסון. לעומת זאת, בדיסקים קשיחים ישנים יותר הניקוי משפר את מהירות הפעולה של המחשב כבר בנקודות מוקדמות יותר. 

אותו הדבר לגבי וירוסים – ככל שהמחשב שלכם חדש יותר, כך גדול הסיכוי שהוא יודע להילחם לבד בווירוסים קטנים. לעומת זאת, אם הצליח בכל זאת להשתלט עליו וירוס, כנראה שזה וירוס אגרסיבי ורציני, ואתם תשימו לב מיד. במקרה כזה הוירוס כנראה לא יאפשר לכם להשתמש במחשב באופן תקין ברמה שתדרוש ניקוי מידי.

 

ניקוי מחשב

איך מנקים מחשב מוירוסים וקבצים

ניקוי קבצי ג'אנק נעשה באמצעות תוכנות ייעודיות שסורקות את המחשב ומציעות למחוק קבצים שהן מוצאות כמיותרים. לדוגמא, קבצים שלא ניתנים לפתיחה, חוסר שימוש בתוכנות שמותקנות לכם על המחשב או קבצים שלא נפתחו זמן רב. גם ניקוי מווירוסים נעשה במקרים רבים בעזרת תוכנה שאפשר להלביש על מערכת ההפעלה של המחשב עצמו, אך במקרים מורכבים במיוחד יכול להיות שהפתרון הזה לא יספיק.

הפתרונות המתקדמים יותר לניקוי המחשב כוללים חיבור של הדיסק הקשיח למחשב במעבדה עליו מותקנות תוכנות יותר מתקדמות של ניקוי וירוסים שלא יכולות לשבת על מחשב רגיל. פתרון נוסף הוא גיבוי של כל התכנים על המחשב, פרמוט שלו והתקנה מחדש של מערכת ההפעלה והתוכנות הנחוצות.

סימן קריאה, סימן קריאה ורוד שימו לב: וירוסים לא צצים משום מקום, ועל מנת להימנע מהצורך בניקוי מלכתחילה כדאי לשים לב לתכנים אליהם אתם ניגשים במחשב. הימנעו מפתיחה של מיילים חשודים, הורדה של תוכנות פרוצות ושיטוט באתרים מפוקפקים. בנוסף, תמיד כדאי להתקין אנטי וירוס.

 

עבודה על לפטופ

מחיר ניקוי מחשב

מחיר ניקוי מחשב נייח לא דומה למחיר ניקוי מחשב נייד, ובטח לא דומה לניקוי פנימי מוירוסים. אז כמה תצטרכו לשלם במקרה של ניקוי מחשב? 

 

מחיר ניקוי חיצוני של המחשב

ניקוי מחשב נייח הוא עבודה די פשוטה, בלי יותר מידי אופציות לסיבוכים. מחיר הניקוי של מחשב נייח בדרך כלל יעמוד על 250 ש"ח בערך. חשוב לציין שאם הזמנתם טכנאי לטיפול בבעיה אחרת במחשב נייח, תוכלו לבקש ממנו להעביר ניקוי אבק על המחשב והוא כנראה יעשה זאת ללא תוספת תשלום. 

ניקוי מחשב נייד הוא כבר יותר מורכב. הגורם העיקרי שמשפיע על המחיר של העבודה הזו היא כמה זמן היא לקחה. ברוב המוחלט של המקרים, מחיר ניקוי מחשב נייד ינוע בין 250  -450 ש"ח.

 

ניקוי אבק בלחץ אוויר

 

מחיר ניקוי מחשב מווירוסים

הגורם העיקרי שמשפיע על המחיר של ניקוי מחשב הוא זמן העבודה, וזה נקבע לפי חומרת הבעיה. לדוגמא, אם יש צורך בגיבוי, פרמוט והתקנה מחודשת של מערכת הפעלה כולה, סביר להניח שהעבודה תיקח כמה שעות טובות ותהיה יותר יקרה. לעומת זאת, אם כל מה שאתם צריכים זה הרצה של תוכנה לניקוי קבצי ג'אנק, אתם תימצאו בחלק התחתון של הסקאלה מבחינת מחיר.

בגדול, מחיר ניקוי מחשב מווירוסים נע בין 250- 500 ש"ח. במקרים נדירים, בהם השתלט לכם וירוס מורכב על המחשב אבל אתם לא מעוניינים בפרמוט, העבודה יכולה להסתבך ולהגיע לאזור ה-750 ש"ח. 

בכל אופן, אין שום מניעה בהתקנה של תוכנות ניקוי על המחשב בעצמכם ושימוש במדריכים אינטרנטיים שיעזרו לכם לנקות את המחשב, בעיקר אם מדובר רק בחיסול קבצי ג'אנק. במקרה של וירוסים ההמלצה ללכת למעבדת מחשבים היא יותר חד משמעית, שכן מחיר הנזק גבוה בהרבה מאשר סתם חוסר במקום אחסון.


טכנאים מומלצים לניקוי מחשב

בין אם הלכלוך פיזי או דיגיטלי, מחשב הוא לא רק כלי יקר, אלא גם קריטי בחיי היום יום שלנו. אם כבר בחרנו להעביר עליו סמרטוט (מטאפורי או לא), אנחנו רוצים לדעת שאפשר לסמוך על האדם שבידיו הפקדנו את המחשב שלנו. לכן ריכזנו עבורכם רשימה של טכנאי מחשבים מומלצים, מלווים בדירוג של לקוחות קודמים. בהצלחה!


;

אנשים שהתעניינו בניקוי מחשב התעניינו גם בזה...

אנטי וירוס מומלץ
מחשב נייד מומלץ
טכנאי מחשבים - טיפים
כרטיס מסך
מה זה כרטיס מסך?
תיקון מחשב נייד | מחירים
תיקון מחשב נייד – מחירים
איך לשמור על המחשב הנייד?
מחשב גיימינג
מה זה מחשב גיימינג?
לוח אם
מה זה לוח אם?
דיסק קשיח
מה זה דיסק קשיח?
טיפים בנושא טכנאי מחשבים
ניקוי מחשב נייד
מה זה חומרה?
זיכרון RAM של מחשב
מה זה זיכרון RAM?
חיבור כונן SSD למחשב
מה זה SSD
מה זה מעבד מחשב?
התקנת ווינדוס 10
מה זה אומר מחשב ללא מערכת הפעלה?
כרטיס מסך במחשב נייד
תיקון מחשב נייד
החלפת מסך מחשב נייד
תיקון מסך מחשב נייד
ניקוי מחשב נייד
מה זה קירור נוזלי למעבד?
תיקון מקבוק
תיקון מקבוק
הטענת סוללה למחשב נייד
איך להטעין מחשב נייד בלי מטען?
hdmi arc
hdmi arc מה זה?
חיבור vga
מה זה vga?
דיסק קשיח
שחזור דיסק קשיח מחיר
כרטיס רשת
מה זה כרטיס רשת?
התקנת אנטי וירוס | שמירה על סוללת מחשב נייד
מה זה אנטי וירוס?
מערכת הפעלה
מה זה מערכת הפעלה
כרטיס קול
מה זה כרטיס קול?
פירמוט מחשב נייד
פירמוט מחשב נייד
החלפת סוללה למחשב נייד
החלפת סוללה למחשב נייד
שחזור דיסק קשיח פנימי
שחזור דיסק קשיח
מחשב גיימינג
בניית מחשב גיימינג
תיקון אקס בוקס
תיקון אקס בוקס
קידום עסקים בגוגל
מה ההבדל בין מעבד u ל g?
סוני 4
תיקון סוני 4
מקלדת אלחוטית
מה ההבדל בין מקלדת מכנית לרגילה?
הפקת נסח טאבו היסטורי באתר האינטרנט
מה ההבדל בין i5 ל-i7?
מחשב מעבד
מה זה cpu גבוה
לינוקס ווינדוס
מה ההבדל בין לינוקס לווינדוס
החלפת מקלדת שלא עובדת במחשב נייד
החלפת מקלדת למחשב נייד
דיסק קשיח
מה זה איחוי דיסק?
משחה טרמית למחשב
מה זה משחה טרמית?
מחשב
מה זה מחשב מחודש?
מחשב מעבד
מה זה BIOS?
כבל מחשב
מה זה קלט פלט?
מחשב
מה זה דרייבר?
מחשב
מה זה CMD?
דיסק קשיח
מה ההבדל בין ssd ל hdd?
מעבד AMD
מה זה מעבד amd?

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק