מוקד מידרג: 1-700-707-233

מנוף להרמת רהיטים

מנוף להרמת רהיטים משמש להעלאת חפצים לקומות נמוכות וגבוהות דרך החלון או המרפסת כשאין גישה אחרת לדירה. מחיר בסיסי של מנוף להרמת רהיטים נע בין 300-400 ₪ לשעה ומיועד להרמת רהיטים בודדים ואף רהיטים לדירה שלמה. איזה מנופים קיימים, מה משפיע על המחיר ועוד, כל המידע בלי מילים גבוהות, ממש כאן


מנוף להרמת רהיטים

לרוב, בהרמת רהיטים לקומות גבוהות ונמוכות כאחת, נעשה שימוש במנוף הרמה מסוג מנוף סולם. מדובר במנוף בעל זרוע שנראית ממש כמו סולם עליה מחליקה במה שנושאת את הרהיטים. את זרוע הסולם ניתן להאריך לגובה הרצוי עד לגובה המקסימלי של המנוף.

מנוף הרמה מסוג מנוף סולם מגיע בשני אופנים:

מספר 1 מנוף הרמה על משאית (הסוג הנפוץ ביותר של מנופים).

מספר 2 מנוף הרמה נגרר המיועד להיכנס למקומות צרים במקומות שבהם משאית לא יכולה לחנות.

ברוב המקרים, מנוף הרמה לקומות נמוכות יגיע עד לקומה ה- 8 ואילו מנוף הרמה לקומות גבוהות יגיע מהקומה ה- 9 ומעלה. לכן, כשאתם מזמינים מנוף להרמת רהיטים, ודאו שהוא מגיע לקומה המתאימה.

 

מנוף סולם נגרר ועל משאית להרמת רהיטים

 

מתי צריך מנוף להרמת רהיטים

גם אם אתם צריכים להעלות לדירה רהיט בודד, לפעמים הוא פשוט לא מצליח להיכנס בדרכים המקובלות. הוא רחב מידי בשביל חדר המדרגות, גבוה מידי למעלית (או שבכלל אין מעלית בבניין) ואפילו בדלת הכניסה הוא לא עובר. במצבים כאלה תצטרכו להזמין שירות מנוף להרמת רהיטים.

 

באיזה עוד מצבים? אם דרושה הרמת רהיטים כבדים מאוד או עדינים במיוחד. לדוגמה, אם הרהיט שאתם צריכים להניף הוא פסנתר כנף כבד ועדין במיוחד לא תוכלו להעלות אותו במעלית או במדרגות בגלל המשקל וגם בגלל הרגישות הגבוהה לפגיעות. לכן, במצבים כאלה של רהיטים כבדים במיוחד או רגישים במיוחד תצטרכו להיעזר במנוף להרמת רהיטים.

 

 

מה לוודא לפני הזמנת מנוף להרמת רהיטים

שימו לב, אמנם מנוף ההרמה מיועד להתגבר על בעיית הנגישות לדירה אבל גם כדי להשתמש בשירות מנוף להרמת רהיטים צריך לוודא שיש גישה לבית.

 

הנה כמה דברים שכדאי לוודא:

משאית מקום חניה בטוח למנוף משאית או מספיק מקום למנוף נגרר.

מנוף סולם משטח ישר ויציב שהמנוף יכול לעמוד עליו.

עץ אין עצים או חוטי חשמל שחוסמים את גישת הסולם.

חלון יש חלון גדול או מרפסת דרכה ניתן להכניס את הרהיטים בעזרת מנוף.

 

רהיטים על במת הרמה של מנוף להרמת רהיטים

מנוף להרמת ספה

ספת עור אם קניתם ספה חדשה או מצאתם אם ספת חלומותיכם מיד שניה אבל היא לא מצליחה להיכנס במעלית או שחדר המדרגות צר מאוד, מנוף להרמת ספה הוא הפתרון בשבילכם.

ספת עור גם האם הספה ארוכה מאוד וכבדה, אפשר להרים אותה לדירה בעזרת מנוף להרמת רהיטים. ככל שהיא ארוכה יותר כך יש צורך לאבטח אותה באופן קפדני ובטיחותי יותר, כלומר לקשור אותו היטב ברצועות בטיחות ייעודיות.

יתרון בנוסף, בהנפת רהיטים יש לקחת בחשבון שאם לא ניתן להרים את הרהיט, אין אפשרות להרימו באמצעות מנוף סולם כי כשהוא מגיע לדירה עדיין צריך להוריד אותו מהבמה ולמקם אותו בבית. מנוף הרמה עוזר מאוד אבל הוא עדיין לא פתרון קסם שיכול לגרום לרהיטים שלכם לרחף באוויר.

מה תעשו במקרה כזה? אם ניתן, מומלץ לפרק את הרהיט ואם לא, תעזרו במנוף זרוע שמיועד להנפת מוצרים תעשייתיים.

 

מנוף להרמת ספה

מחיר מנוף להרמת רהיטים

המחיר הבסיסי של מנוף להרמת רהיטים נע בין  300-400 ₪ לשעה.

 

כוכבית כל המחירים כוללים מע"מ.

 

מחיר מנוף הרמת רהיטים תלוי בכמה גורמים:

 

בניין קומה – אם אתם צריכים מנוף להרמת רהיטים מעל קומה 6, קחו בחשבון שהמחיר יעלה בכ-50 ₪ לקומה לשעה.

לדוגמה, אם אתם מעוניינים בהרמת ספה לקומה 8, מחיר המנוף להרמת ספה ינוע בין 400-500 ₪ לשעה. כלומר, המחיר הבסיסי יעלה ב-100 ₪ לשעה, 50 ₪ עבור כל קומה מעל הקומה השישית.

 

זמן עבודה משך ההרמה – כפי שציינו, שירות מנוף להרמת רהיטים מתומחר לפי שעה, לכן ככל שהעבודה תהיה ארוכה יותר כך המחיר יעלה. לכן, אם אתם צריכים מנוף להרמת רהיטים עבור דירה שלמה ועבודת ההנפה תיקח כמה שעות, קחו בחשבון שהמחיר יעלה.

שימו לב, גם אם הנפת הרהיטים תארך פחות משעה, דבר הגיוני אם אתם צריכים שירותי מנוף להרמת רהיט בודד, תשלמו עבור שעה שלמה של שירות מנוף הרמה.

 

ארגז למעבר דירה הובלת רהיטים עם מנוף – במקרה של שימוש במנוף להרמת רהיטים כחלק מהובלה, התשלום עבור שירות המנוף הוא עדיין פר שעה ועליו מתווספת עלות ההובלה.

 

אל תעשה במה המחיר לא תלוי? בסוג הרהיט ובמספר הרהיטים.


מפעילי מנוף מומלצים להרמת רהיטים

עכשיו כשכל המידע על מנוף להרמת רהיטים נמצא לכם בגובה העיניים, תוכלו למצוא מפעיל מנוף הרמה המתמחה בהרמת רהיטים המדורג עם חוות דעת של לקוחות קודמים. יאללה תרימו!


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה מנוף הרמה משמש להרמת רהיטים?

מנוף הרמה מסוג מנוף סולם משמש לרוב כמנוף להרמת רהיטים.

מתי צריך מנוף להרמת רהיטים?

צריך מנוף להרמת רהיטים כשאין גישה לדירה בגלל גרם מדרגות צר, אין מעלית, מוצר כבד במיוחד או רגיש לפגיעות.

מה מחיר מנוף להרמת רהיטים?

מחיר מנוף להרמת רהיטים נע בין 300-400 ₪ לשעה עבור הרמת רהיטים עד לקומה השישית. עבור כל קומה מעל לקומה השישית, המחיר עולה ב-50 ₪ לשעה עבור כל קומה.

מה משפיע על מחיר מנוף להרמת רהיטים?

מחיר מנוף להרמת רהיטים מושפע מהקומה אליה יש להניף את הרהיטים וממשך העבודה.

כמה עולה מנוף לספה?

מנוף להרמת ספה עד קומה 6 עולה בין 300-400 ₪ לשעה. מחיר מנוף לספה מעל קומה 6 תלוי בקומה אליה יש להרים את הספה, כל קומה תוסיף כ-50 ₪ לשעה למחיר.

אנשים שהתעניינו במנוף להרמת רהיטים התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק