עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

ניקוי אבנים משתלבות

השקעתם ועשיתם ריצוף של אבנים משתלבות בכניסה לבית? פנקו אותן בניקוי יסודי אחת לשלוש שנים כדי לשמור על כניסה יפה ומזמינה לביתכם. חוץ מחשיפה של צבע האבנים המקורי, ניקוי כזה ישמור על עמידות האבנים לאורך זמן. אבנים משתלבות הן אבנים רגישות שסופגות חומרים מאוד מהר. לכן, ניקוי שלהן זאת משימה שכדאי לתת לחברת ניקיון מקצועית לבצע. מה הן שיטות הניקוי הקיימות ומה המחירים של ניקוי אבנים משתלבות? המשיכו לקרוא.


למה כדאי לנקות אבנים משתלבות

הריצוף החיצוני שלנו חשוף ומתלכלך מהר יותר מהרצפה בבית. משימת הניקוי הזו לרוב מוזנחת ונדחית לפסח (במקרה הטוב) ולא, גשם ושאריות מי ספונג'ה לא ישמרו עליו נקי לאורך זמן. אבק, מסטיקים, צואת יונים, שמן ושאריות בטון וצבע (לאחר שיפוץ) משאירים את חותמם והופכים את מראה האבנים המשתלבות לדהוי ומלוכלך.

חוץ מנושא האסתטיקה, ניקוי אבנים משתלבות באופן קבוע שומר על עמידות האבנים וכך מונע נפילות של בני משפחה או אורחים. בשורה התחתונה - ניקוי מקצועי ישיג רצפה נקייה, יפה ובטוחה.

אבנים משתלבות בבית

שיטות לניקוי אבנים משתלבות

אבנים משתלבות הן אבנים שסופגות חומרים מהר ולכן שימוש בחומרים לא נכונים עשוי לגרום לנזק שתיקונו יהיה כרוך בהחלפת האבנים. חברת ניקיון תדע לטפל בכל סוגי הכתמים (גם הקשים) בלי לפגוע באבן, תוך שימוש בידע מקצועי ובמכונות ניקיון ייעודיות. מה הן השיטות הנפוצות לניקוי אבנים משתלבות?

מספר 1 ניקוי אבנים משתלבות בשיטת לחץ מים

כששאלנו את חברות הניקיון המדורגות באתר "איך לנקות אבנים משתלבות?" - ניקוי בלחץ מים (גרניק או קיטור) הייתה השיטה המומלצת והפופולרית ביותר. יתרונות השיטה בקצרה הן: חיסכון במים, ללא נזק לאבנים וללא שימוש בחומרים כימיים או בחומצות. ישנן שתי אפשרויות:

נקודה מכונת גרניק (לחץ מים): מיועדת לניקוי של אבק, צואת יונים, מסטיקים, עובש וכו'.

איך זה עובד? מכונת קיטור היא מכונת שטיפה בעלת צינור ייחודי, דרכו היא מתיזה מים בלחץ מאוד גבוה. לחץ המים הגבוה מעיף את החומרים שנדבקו לאבן וממש מסיר את שכבת הלכלוך ובכך חושף את צבעה המקורי של האבן.

נקודה מכונת קיטור (לחץ מים חמים): מיועדת למקרים קשים יותר כמו כתמי פיח וחלודה.

איך זה עובד? זאת אותה פעולה, רק שהפעם מכוונים את המכונה למצב של ניקוי בלחץ מים חמים. למה מים חמים? הם ימיסו את החומרים בקלות ויחסלו את החיידקים. 

כתם אם מדובר בכתמי שמן, בטון או צבע: חברת הניקיון תשפוך חומרים ייעודיים ולאחר מספר דקות תעבור עם מכונת הגרניק או הקיטור.

ניקוי אבנים משתלבות בלחץ מים גבוה

מספר 2 ניקוי אבנים משתלבות בשיטת מכונת פוליש ומברשת קרבון

מיועד לחידוש מרצפות וניקוי של לכלוך חזק מאוד.

איך זה עובד? שופכים חומרי ניקוי ייעודיים על שטח האבנים המשתלבות ונותנים להם כמה דקות לרכך ולהמיס את החומרים. לאחר מכן עוברים על כל השטח עם מכונת פוליש אליה מחוברת מברשת קרבון (מברשת שערות העשויות מחומר גס) ומקרצפים בצורת שתי וערב עד להסרה מלאה ויסודית של הלכלוך. שוטפים היטב ו - וואלה, מקבלים ריצוף כמו חדש.

מברשת הקרבון שעל מכונת הפוליש מלטשת ומשייפת שכבה דקה של האבן וכך גורמת למראה החדש של האבן. לרוב, ריצוף חוץ ביתי לא יצריך תהליך כזה אינטנסיבי ולכן חברות הניקיון יפעלו בשיטת ניקוי בעזרת לחץ מים.

עשב בגינה עשבים שונים גדלו להם בין האבנים? אל דאגה, שתי השיטות אינטנסיביות ולכן מורידות את רוב העשבים. אם בכל זאת נשארו עוד כמה שוטים, חברת הניקיון תדאג לסלק גם אותם מהשטח ותוודא שהריצוף החיצוני שלכם יהיה ללא רבב. 

ניקוי אבנים משתלבות בעזרת מכונת פוליש ומברשת קרבון

ניקוי אבנים משתלבות לבד

כמו שהזכרנו, אבנים משתלבות הן אבנים רגישות ועדיף לתת לאיש מקצוע לנקות אותן. אם בכל זאת אתם רוצים לדאוג לתחזוקה שלהן הפשילו שרוולים ופעלו לפי השלבים הבאים:

וי קנו חומר ניקוי ייעודי לריצוף חוץ

וי שפכו על הרצפה 

וי קרצפו היטב בעזרת מטאטא כביש (מטאטא גס)

וי שטפו טוב-טוב עם צינור או דלי מים מספר פעמים כדי לוודא שלא נשארו שום שאריות מהחומר (כדי שלא ישאיר כתמים משלו).

נקודה ניקוי יסודי כזה אחת לכמה חודשים ישמור על ניקיון האבנים המשתלבות לאורך זמן. אם זה נשמע לכם יותר מדי עבודה, נסו לדאוג פעם בשבוע לטאטא את הריצוף החיצוני ובסיום הספונג'ה השבועית בבית תמשיכו עם המים והסבון גם לאורך האבנים המשתלבות, כך הריצוף לא יצבור כמויות רציניות של אבק ויראה נקי למדי.

ניקוי אבנים משתלבות עם מטאטא גס

מחיר ניקוי אבנים משתלבות

כסף מחיר ניקוי אבנים משתלבות בשטח של 100 מ"ר נע בין 25-40 ₪ למטר מרובע.

מה עשוי להשפיע על המחיר?

נקודה כמות הלכלוך: לכלוך רב וקשה כמו בטון מצריך יותר זמן עבודה, מאמץ ושימוש בחומרים וכלים מאסיביים יותר ממה שנדרש עבור ניקוי שכבת לכלוך ואבק.

נקודה גודל העבודה: כמו בכל תחום הניקיון - יותר שטח מוריד את המחיר למטר. ניקוי לכלוך קל משטח קטן של 30-40 מ"ר של אבנים משתלבות עשוי להגיע למחיר של 2,000-2,500 ₪.


המלצות על חברות ניקיון ופוליש לניקוי אבנים משתלבות

אם בא לכם לחדש קצת את פני הבית מבחוץ ולהזמין ניקוי יסודי לאבנים המשתלבות אצלכם בחצר, ניתן לבחור בעל מקצוע מתוך רשימת חברות הניקיון המומלצות אשר קיבלו דירוגים גבוהים מלקוחות קודמים. מוזמנים להסתכל על חוות הדעת של לקוחות אלו ועל התמונות של עבודות הניקיון שחברות הניקיון עשו. שיהיה בהצלחה! 


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה המחיר של ניקוי אבנים משתלבות?

ניקוי אבנים משתלבות יעלה לכם בין 25-40 ₪ למ"ר. המחיר עשוי להשתנות בהתאם לכמות העבודה ולרמת הלכלוך.

איך חברת ניקיון מנקה אבנים משתלבות?

ניקוי בלחץ מים גבוה (קרים או חמים) היא השיטה המומלצת של חברות הניקיון.

כל כמה זמן מומלץ לנקות אבנים משתלבות?

ניקוי שגרתי של טאטוא ושטיפה קלה - כל שבוע.

ניקוי יסודי של חברת ניקיון - כל שלוש שנים.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק