מוקד מידרג: 1-700-707-233

מגשי פירות - מחיר

מגשי פירות מעוצבים הם טעימים, חגיגיים, יפים, ועולים בין 100 - 450 ₪ למגש אחד. בשלושת דקות הקריאה הקרובות נבדוק מה משפיע על מחיר מגשי פירות (רמז - קוטר המגש ותוספות כמו יין ושוקולד), איזה גודל מגש כדאי להזמין ואפילו נצרף המלצות על חברות קייטרינג שמתמחות בהכנת מגשי פירות. בקיצור - כל מה שרציתם לדעת על מחיר מגשי פירות, בפנים. 

 

מגש פירות

מגשי פירות – מחיר

נתחיל מהסוף – מחיר מגש פירות מעוצב נע בין 100 - 450 ₪, אך יכול להגיע גם לעלות 1,000 ₪. מה הסיבה לטווח המחירים? כמו שאין שני תותים זהים, גם במקרה של מגשי פירות יש שוני ומגוון רחב שכוללים לא מעט פרמטרים שעשויים להשפיע על המחיר:

אחד גודל המגש – ככל שהמגש יותר גדול כך הוא עמוס וגדוש יותר בפירות, וכך המחיר שלו עולה. לדוגמה, מגש בגודל של 30 ס"מ יעלה 190 ₪, 35 ס"מ יעלה 285 ₪, מגש בגודל 40 ס"מ יעלה כבר 380 וקיאק פירות באורך של מטר עשוי להגיע ל - 1,000 ₪.  

מספר שתיים  תוספות – מגשי פירות הולכים טוב גם עם בקבוק יין, שמפניה או קופסת שוקולדים, אבל לרוב הם לא יהיו כלולים במחיר ודרשו תוספת:

נקודה בקבוק שתייה אלכוהולי כמו יין או שמפניה יוסיף בין 70-120 ₪ להזמנה.

נקודה קופסת שוקולדים או מתוקים אחרים נוספים יעלו בין 45- 130 "ח בהתאם לכמות והאיכות.

נקודה 4 רולים של סושי פירות שיכילו 4 סוגי פירות שונים יוסיפו עוד 180 ₪.

שלוש משלוח – אם תרצו שמגש הפירות יגיע אליכם במקום שאתם תצטרכו ללכת לאסוף אותו – זה אפשרי אבל ידרוש תוספת מחיר על המשלוח. מחיר המשלוח נקבע בהתאם למיקומכם ביחס למקום ממנו הזמנתם את מגש הפירות וינוע בממוצע בין 30-50 ₪, אך יכול להגיע גם ל-70-95 ₪ למשלוח אם מדובר באוזרים מרוחקים יותר.

 

מגש פירות גדול

דוגמאות למחירי מגשי פירות

לפעמים טווח מחירים שלא כולל את כל העלויות הנלוות לא אומר לנו הרבה. אז כדאי לעשות סדר – הנה כמה דוגמאות למחירי מגשי פירות שיתנו לכם פרספקטיבה:

אחד מגש פירות בקוטר 30 ס"מ בשווי 200 ₪

נקודה תוספת 10 יחידות סושי פירות בשווי 70 ₪

נקודה תוספת משלוח בשווי 45 ₪

סך הכל מחיר מגש פירות: 315 ₪ כולל מע"מ.

 

מספר שתיים מגש פירות בקוטר 35 ס"מ בשווי 285 ₪

נקודה תוספת 6 יחידות שוקולד פרלינים בשווי 45 ₪

נקודה תוספת משלוח בשווי 50 ₪

סך הכל מחיר מגש פירות: 380 ₪ כולל מע"מ.

 

שלוש מגש פירות בקוטר של 40 ס"מ בשווי 380 ₪

נקודה  תוספת בקבוק יין בשווי 80 ₪

נקודה תוספת משלוח בשווי 30 ₪

סך הכל מחיר מגש פירות: 490 ₪ כולל מע"מ.

 

פירות חתוכים במגש

איזה גודל מגש פירות להזמין

מגש פירות בגודל 40 ס"מ נשמע אולי מעט – אבל יש סיכוי לא רע שהוא מספיק ואפילו יותר מדי למספר האנשים שאתם רוצים להאכיל. אז איך יודעים איזה גודל מגש פירות יתאים? הנה כמה כללי אצבע שיעזרו לכם להחליט:

מגש פירות מגש פירות בגודל 25-27 ס"מ יתאים לזוג סועדים.  

מגש פירות מגש פירות בגודל 35 ס"מ יתאים לחמישה עד שבעה סועדים.

מגש פירות מגש בקוטר 40 ס"מ יתאים לעשרה סועדים.

מגש פירות מגש פירות בקוטר של מטר יתאים ל-50 סועדים, ולמעשה ישדרג את עצמו ממגש לקיאק פירות 😉.

 

מגש פירות ענק

חשוב לדעת

אם אתם מתלבטים אם להזמין מגש פירות, הנה כמה פרטים חשובים שכדאי לקחת בחשבון:

מגש פירות טרופי פירות טריים - מגש פירות מעוצב יכלול בדרך כלל לפחות 8 סוגים שונים של פירות, כשבחלק מהמקרים תמצאו אפילו עד 16 סוגים. אבל בגלל שמדובר בפירות טריים – הרכב הפירות יהיה תלוי בעונה וצפוי להשתנות.

זמן תוקף קצר - בגלל שמדובר בפירות טריים אי אפשר לשכוח אותם במקרר ולהגיש עוד כמה ימים, וההמלצה היא לאכול אותו כמה שיותר קרוב למועד האספקה. אם בכל זאת רוצים להזמין ולא לאכול באותו היום, ניתן לשמור במקרר את מגש הפירות עד יומיים בלבד.


ספקים מומלצים להזמנת מגשי פירות

כדי שלא תפלו על מגש פירות עם אבטיח קמחי, כדאי ללכת לפי המלצה. תוכלו למצוא כאן חברת קייטרינג מומלצות שמספקות מגשי פירות לאירועים ומדרוגות על ידי חוות דעת של לקוחות קודמים, כך שהדירוגים תמיד מעודכנים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה מגש פירות?

למגשי פירות יש טווח מחירים רחב, כשהמחיר ההתחלתי למגש פירות קטן מתחיל מ- 100 ש"ח ומגיע עד 450 ש"ח למגש גדול בגודל של 45 ס"מ. 

כמה זמן אפשר לשמור מגש פירות?

בגלל שמדובר בפירות טריים חתוכים, ההמלצה היא לאכול את מגש הפירות תוך כמה שעות מהרגע שקיבלתם אותו. אם בכל זאת אתם רוצים להזמין מגש פירות ולאכול רק ביום שלמחרת - זה אפשרי אבל שימו לב שאחרי יומיים במקרר זה כבר יהיה הרבה פחות טעים. 



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק