מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מקרר של חברת תדיראן שלא הקפיא.
עמוס היה כל כך אדיב ועזר ממש בכיף! דרך הטלפון הוא הצליח לאתר את מקור הבעיה, לכוון אותי מה אפשר לעשות והבעיה באמת נפתרה!
תיקון מקרר תדיראן שלא הקפיא כולל החלפת תרמוסטט במערכת ההפשרה.
לאחר שבועיים המקרר שוב הפסיק לקרר ולהקפיא. עדי הזהיר בזמנו שזה עלול לקרות ואז יהיה צורך בהחלפת כרטיס למקרר שהעלות שלו מאוד גבוהה (יכול להיות מעל אלף) עדכנתי את עדי בבעיה וביקשתי שיחפש כרטיס. הוא הגיע לבדוק באיזה את סוג הכרטיס, אבל אז ראה שהבעיה היא בכלל סתימה במערכת, שאותה סידר בקלות ולא לקח על כך תשלום כיוון שזה היה סמוך לתיקון המקורי. שוב ממליץ בחום. אדם ישר, מקצועי ואכפתי!
היה מדהים! ניגש ישר לתקלה ותיקן, קובי מקצועי אמתי, הוא איש השירות שלי למקררים. אמליץ עליו לחברים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.