מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 115 חוות דעת רלוונטיות
היה בסדר גמור!
הכל היה טוב מאוד, הייתי מרוצה ממש!
הזמינות של יניב הייתה מצוינת, הגיע בזמן, הסביר על התקלה במקצועיות, בסבלנות ובפירוט וגם הקפיד על עבודה נקייה. בסיום גבה מחיר הוגן ביותר.
היה פשוט מדהים!
השירות היה מעולה. הטכנאי הגיע לפני הזמן שנקבע (הוא התחשב בעובדה שזה היה ערב חג), תיקן את התקלה, גם טיפל בדברים נוספים על הדרך ולקח מחיר מאוד הוגן. אבי הוא איש מקצוע מעולה ועם לב זהב.
אלעד הוא איש מקצוע איכותי, אדיב מאוד וחיובי ביותר. היה אמין ושקוף מתחילת השיח בינינו, טלפונית ואז במפגש פנים מול פנים. המקרר שלנו נמצא על מן במה קטנה מה שמקשה את ההוצאה וההחזרה שלו ואלעד אמר שינסה להוציא ולהחזיר (וזה היה כבד מאוד) והוא באמת ניסה והצליח, עבד קשה, והכל בחיוך ולא ביקש תוספת על זה. בנוסף הסביר לי מה הבעיה והראה לי מה הוא עושה על מנת לפתור אותה והסביר לי מה יכול לקרות בעתיד בנוגע לבעיה. הזמינות שלו הייתה מידית. בחור באמת תותח, אין לי ספק שאזמין אותו שוב כשאצטרך!!
יניב מקצוען ממש ואיש מקסים. הכול היה מצוין. אין לי מילים, באמת חבל על הזמן. נתן שירות מצוין, מקצועי ואיכותי. עבד נקי, מסודר והסביר הכול על המקרר, כל הכבוד לו. זיהה את הבעיה עוד בטלפון ואמר הצעת מחיר. מומלץ בחום!
הוא היה בסדר ולא התווכחתי איתו בקשר למחיר.
אלברט היה מקסים ואחלה! הכל היה מצוין! הייתי מרוצה מהשירות.
הפשרת וחיזוק כבל חימום, בדיקת מערכת אוורר, פתיחת סתימה ותיקון נזילה במקרר מחברת סמסונג.
הוא תותח על חלל. הוא היה מאוד אדיב, גבה מחיר הוגן בעיניי, עשה את העבודה באופן יסודי ומהיר, פתר את התקלה והסביר לי אם זה חזור מה לעשות. הוא נתן אחריות והמחיר היה אחלה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.