מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 15 חוות דעת רלוונטיות
נתן שירות מקצועי ויסודי. הקפיד להגיע מהר ככל הניתן והיה אדיב מאוד.
ממש מרוצה! הוא היה בסדר גמור.
החלפת מנוע, ניקוי מעבה וצינורות, פתיחת סתימת קרח במקרר של חברת סמסונג.
היה בסדר, אבל אני לא בטוח שהמחיר הוגן כל כך.
הוא מקסים, בחור מהמם, התיקון ערך כשעה והוא עשה הכל לשביעות רצוני. שירות מעולה.
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מאוד!
אהרון נתן שירות אחלה. הוא הגיע בהתראה קצרה. אמרתי לו שיש תקלה אחת והוא הגיע ומצא תקלה נוספת. היה צריך ללכת ולהביא חלקים נוספים והוא עשה זאת בזריזות.
הוא אדם מאוד נוח! המקרר לא עבד, בהתחלה הוא החליף מנוע של המאוורר וגבה תשלום. מאחר שהתיקון לא עזר, הוא הגיע והחזיר לי את הכסף עבור החלק וגבה עבור הביקור.
היה מצוין, שירות 10, הייתה תקלה חוזרת קראתי לו שוב והוא טיפל, הכל עובד עכשיו.
כל מילה מיותרת, קיבלתי שירות מעולה ומקצועי! דיברתי עם עפיף בצהריים והוא הגיע כבר באותו יום אחרי 17:00, על אף הלו''ז העמוס. הוא היה ממש נחמד, אדיב, סבלני, ענה על כל השאלות והסביר הכל. כבר מהתמונות ומהקלטת הרעשים של המקרר ששלחתי לו, הוא הבין מה הבעיה, והחליף כל מה שהיה צריך, כולל הלחמות ומילוי גז. עפיף הגיע מצויד בכל הכלים והחלפים הדרושים, למרות שזה ביקור ראשון. בנוסף, צייד אותי בטיפים איך לזהות את התקלה בשלב מוקדם. הוא היה שירותי, מקצועי ותקתק עבודה, עם אחריות של שנה. הייתי מרוצה ממש! גם מהירות הגעה, השירות האדיב, והמקצועיות. מומלץ מאוד באמת מעולה!
החלפת מנוע של המאוורר מקרר LG, פן מעבה והחלפת טרמופיוז ביטחון.
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך! יציק מאוד מחויב ויסודי. בדק את התקלה מכל הכיוונים ואיתר שני מקורות לבעיה, אחת אני אמרתי שהמאוורר לא נראה עובד ודפנות המקרר חמות מידי תקופה ארוכה והוא אכן מצא שמנוע המאוורר נשחק והחליף אותו לאחד חדד מקורי. התקלה השנייה הייתה בטרמופיוז של תא המקפיא והחליף אותו גם. הפשיר את הקרח עם הפן כדי להגיע למהות הבעיה. כל הכבוד וישר כוח. אם אצטרך לפנות שוב אז רק ליציק.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.