מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 41 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מצוין.
הוא אחלה, היה חבל על הזמן, אין דברים כאלה. המקרר קפא והבנתי לבד מה קורה שם אבל לא ידעתי מה הגורם לזה ולכן התייעצתי איתו טלפונית. הוא הסביר לי איך אני יכולה לבדוק אם מה שחשבתי באמת נכון, ובנוסף אמר שאני יכולה להפשיר לבד את המקרר למרות שזה ייקח הרבה זמן. אמר שזה ייקח לו חצי שעה אבל בכל מקרה נתן לי את האפשרות להחליט בעצמי האם להזמין אותו. החלטתי שכן וכשהגיע הוא נתן שתי סיבות אפשריות לקפיאת המקרר. אמר שאם התקלה היא בכרטיס זה יקרה שוב וגם הוא יבוא שוב לתקן, הבטיח להחזיר את הכרטיס המתוקן תוך כמה שעות. זה קרה שוב והוא קפץ אליי בבוקר של ערב חג, כבר בשבע וחצי בבוקר הוא היה אצלי, תיקן ותוך שעתיים החזיר את הכרטיס מתוקן. על כל ההסברים אני נותנת לו עשר, הוא עמד בדיוק במה שאמר וזה מה שאני מצפה מבעל מקצוע.
הוא היה בסדר גמור. הוא בא פעם אחת, פירק וראינו מה הבעיה. הוא הסביר שיש בעיה בכרטיס ולקח אותו למעבדה לתיקון. חזר אחרי מספר שעות והחזיר את הכרטיס. המחיר סביר לדעתי.
אברהם פשוט הציל אותנו! הוא היה פשוט מצוין.
תיקון כרטיס אלקטרוני במקרר מחברת SHARP.
הוא היה על הכיפאק, מאה אחוז!
השירות היה אדיב והמחיר היה הוגן לדעתי. המקרר הפסיק לעבוד, הוא הגיע, בדק ומצא שזה הכרטיס, התקשר לאיש מעבדה ועשה כל מה שיכול כדי לתקן לנו את זה עוד באותו יום, נסע למעבדה והגיע חזרה להתקין את הכרטיס המתוקן.
תיקון כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת שארפ ואבחון ותיקון תקלה נוספת.
במהלך העבודה התריע על תקלה אפשרית בעת החלפת כרטיס שעלולה להתרחש לאחר מספר ימים והבטיח לתקנה ללא תוספת כסף. לאחר מספר ימים אכן הייתה תקלה והמקרר התחיל להקפיא. כפי שהבטיח הגיע ועוד בערב חג והחליף חלק נוסף ללא תשלום. המקרר תקין. פשוט שירות מדהים.
הוא היה אחלה, מקצועי וניהנתי ממנו מאוד. המחיר היה סביר בעיניי.
הוא היה בסדר גמור. עשר בכל הפרמטרים. הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ולקח מחיר הוגן לדעתי. אני מרוצה וממליץ בחום.
הוא היה מצוין!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.