מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 84 חוות דעת רלוונטיות
הייתי מרוצה!
היה מ-ע-ו-ל-ה! הייתי מרוצה מהכל!
הוא היה מצוין ובסדר גמור.
הוא היה בסדר גמור והגיע תוך חצי שעה.
בחור מדהים. הודיע שהוא בדרך, עבד שעה, הסביר מה עושה והשאיר לי את החלק הישן, עשה בדיקה מקיפה וממש נהניתי.
הוא מצא מאוורר חלופי למרות שלא מייבאים כרגע את המוצרים האלו לארץ בגלל המצב, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
תיקון מקרר מחברת סמסונג שכלל החלפת מאוור שנשבר במקפיא.
אלרועי בחור טוב ומקצועי ורואים שהוא רוצה לא לקחת כסף סתם אלה מנסה קודם לעזור. זוהי הפעם שנייה שאני פונה אליו לאחר שבפעם הראשונה הוא הסביר טלפונית ועכשיו הוא הגיע ופתר את הבעיה בצורה טובה. לא הענקתי דירוג מחיר כי לא השוואתי מחירים, אך, חוץ מזה אני מעניק לו ציון 10/10 בשאר הפרמטרים. השירות היה מצוין והכל טוב!
פינוי קרח והחלפת מאוורר למקפיא תחתון במקרר של חברת הייסנס.
אבי היה מצוין! המקפיא התחתון לא עבד כי הצטבר בו הרבה קרח והמאוורר התקלקל. הוא הגיע תוך שעה ביום שישי, בדק את המקפיא ובגלל שלא היה לו חלק חלופי זמין הוא אמר שיגיע ביום ראשון. הוא עשה עבודה טובה ובזריזות.
הוא היה אחלה. הוא הגיע בזמן שקבענו. התרשמתי שהוא היה שירותי ונחמד. מראש כבר הוא אבחן את התקלה. התיקון שביצע עובד ותקין. אני מרוצה מאוד מהשירות.
היה מצוין!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.