מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 273 חוות דעת רלוונטיות
ממש אין מילים.
תיקון מקרר מחברת אמנה שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
בגדול הוא היה בסדר גמור. אני לא יודע לגבי המחיר, אבל הוא הגיע בזמן, נתן יחס טוב ועשה לדעתי עבודה טובה. לאחר מכן הייתה איזו בעיה, התקשרתי אליו, הוא הסביר לי בטלפון מה צריך לעשות וזה לא פתר את הבעיה. הוא חזר פעם נוספת והחליף שוב את הכרטיס, אנחנו מרוצים.
תיקון מקרר מחברת אמנה שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני וצינורית שמעבירה גז.
עפיף היה מעל ומעבר ואני מרוצה מאוד. המקרר לא קירר, הוא הגיע והחליף את הכרטיס. לאחר מכן הייתה בעיה נוספת והוא ניסה להדריך אותי בטלפון ואז הגיע שוב לתיקון. אחרי זה הייתה עוד בעיה והוא הגיע שוב בשמונה בערב. הוא תיקן הכול, לקח אחריות ולא השאיר אותי לבד עם הבעיות האלה ובלי מקרר.
מעולה! התרשמתי מהיחס ומהמקצועיות. הוא ממש השקיע.
בפנייה הראשונה הוא הבין מהר אמר שזה הכרטיס. הוא לא בדק את החלקים האחרים במקרר והחליף מהר מאוד. היה מאוד זריז, בחור צעיר, מיומן מאוד. לאחר מס' שבועות התעוררה בעיה נוספת בתא ההקפאה ( המקפיא ייצר כמות גדולה מאוד של קרח). הוא הגיע שוב וראה שיש כבל שהתנתק. הוא הוציא את הקרח והחליף את הכבל. מומלץ מאוד.
היה מצוין! אברהם הגיע בטווח הזמנים שקבענו, היה מאד מקצועי ונעים, אמר מראש את המחיר והתנהל בשקיפות.
הוא פשוט נהדר! אני ממליץ!
הוא היה מעולה! הוא בא במסגרת הזמן שהוא הבטיח, זה היה יום שישי. הוא עלה על הבעיה ואמר לי שהוא צריך ללכת להביא כרטיס כזה. זה היה יום שישי בצהריים כבר והוא נסע להביא את הכרטיס, באותו יום הוא החליף לי את זה והוא נתן אחריות על העבודה והכרטיס, הוא זיכה אותי על הכרטיס הישן. הוא היה אחלה, הוא הסביר לי ונתן לי טיפים טובים! אין לי ספק שאני אזמין אותו שוב!
תיקון מקרר אמנה שלל החלפת כרטיס אלקטרוני ועוד כמה חלקים קטנים.
היה ממש בסדר מכל הבחינות!
הוא היה טוב מאוד! הוא היה די זמין, התקשרתי אליו במוצ"ש וביום ראשון בבוקר כבר הגיע. הוא זיהה שהתקלה היא בכרטיס האלקטרוני והחליף אותו, וזהו. לא היתה שום בעיה, הוא עבד מהר ולעניין. הוא היה מצויין!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.