מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 35 חוות דעת רלוונטיות
זאב היה ממש בסדר ונחמד. הוא הגיע והחליף את "המוח של המקרר", כך הוא קרא לזה. המחיר היה קצת יקר לדעתי אבל זה לא קשור אליו משום שהחלק שהחליף היה יקר.
הוא היה בסדר גמור, חבל על הזמן. היה נוח ואפילו הקדים קצת אבל הכרטיס שהחליף בפעם הראשונה לא עבד והוא היה צריך לחזור פעם שניה כדי להחליף שוב.
הוא היה מעולה וממש טוב. הוא תיקן, סיים והלך והתקשרנו אליו כי הייתה עוד בעיה אז הוא חזר לסדר את זה באותו היום. אחרי זה הוא התקשר לבדוק שהכל בסדר. המחיר היה סביר לדעתי ואנחנו ממש מרוצות.
הוא היה מצוין! הגיע פעמיים, לקח את הכרטיס וחזר תוך שעתיים. היה מאוד נעים ומאורגן!
הוא בן אדם אמין, מקצועי, עשה עבודה טובה וממש בא לקראתנו.
היה בסדר גמור, הכל עשר, אין לי מילה רעה. הוא ממש בחור טוב ומבחינתי מגיע לו הדירוג המקסימלי בהכל, היה מצוין.
תיקון מקרר של חברת אלקטרה שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
קודם כל - ממש גבר, באמת ממש אחלה. נכוותי בעבר מהרבה בעלי מקצוע, כשהגיע ובדק את התקלה הוא הגיע מהר מאוד לבעיה, בהתחלה הייתי קצת סקפטי אבל מאז המקרר עובד בובה והכל פיקס. המחיר היה הוגן. בסך הכל ממש על הכיפאק.
הוא היה ממש סבבה, הוא הגיע פעמיים, בפעם הראשונה הוא לקח את הכרטיס ותיקן ולאחר שעתיים הגיע והתקין אותו, הוא היה מהיר, הסביר כל מה שצריך ונתן כמה אלטרנטיבות, היה ממש סבבה.
בעל מקצוע נחמד מאוד, עמד בזמנים שקבענו, הגון והוגן במחיר, יחס ממש טוב ללקוח, אנושי, הסביר לנו הכול ועשה עבודה טובה מאוד. אני מרוצה וממליצה בחום.
אבי היה בסדר גמור, ממש מעולה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.