מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 12 חוות דעת רלוונטיות
אליאס היה שירותי ונחמד. לדעתי המחיר עבור הבדיקה היה יקר.
יואב היה ממש חמוד וזמין. הוא נתן לנו חוות דעת לגבי המקרר, אך היה קצת יקר לדעתי.
אסף הגיע אלינו ובדק את המקרר אך לא ידע מה התקלה ולכן גם לא פתר אותה. אני די מאוכזב ממנו, הוא היה לא מקצועי ולא ישר בעיניי ולמרות שהמחיר שלקח היה סטנדרטי עבור ביקור , זה היה יקר בעיניי כי הבעיה לא נפתרה.
פרי הוא איש מעולה ומקצועי, הוא הגיע בזמן, נתן יחס טוב ואני מרוצה ממנו מאוד.
בדיקת מקרר תקול מדגם סמסונג.
הוא היה סבבה לגמרי, הוא הגיע פעמיים במטרה לפתור את התקלה.
התרשמתי ממנו מאוד לטובה, הגיע אלי סמוך לשבת ולא היה מספיק זמן לתקן. ניסה לטפל, החליף את המנוע ואחרי כמה זמן התברר שזה לא עזר, כי זו הייתה תקלה במחשב וזה לא משהו שהיה תלוי בו. איחר אבל עידכן לפני.
הוא היה מצוין, מאוד מרוצה ממנו.
זאב היה מקסים ממש ומאוד נעים. הוא היה זמין והגיע בזמן יחסית קצר על אף שזה היה בשבת. הוא לקח מחיר מאוד הוגן בעיניי, השתדל ממש למצוא את התקלה, אפילו התייעץ עם עוד טכנאי והסביר לי מה הבעיה ולמה לא כדאי לתקן את המקרר. כמו כן הוא נתן טיפים לשמירה על מוצרי החשמל בבית ותחזוקה שלהם.
הייתי מאוד מרוצה מאילן, הוא היה מאוד אמין, מקצועי, לקח מחיר מוצדק בעיניי וידע לתת פתרון מהיר לבעיה. אני בוודאות אמליץ עליו!
בדיקה ותיקון מקרר תקול של חברת סמסונג ע"י ניקוי ופתיחת סתימה.
עפיף הוא בסדר רק שהמחיר היה נראה לי קצת יקר. חוץ מזה הוא בא בזמן והיה נחמד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.