מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 59 חוות דעת רלוונטיות
הוא בדק אם למקרר יש סיכוי לחיות והוא אמר שלא וגבה כסף רק על הבדיקה. קשה לי לדרג מקצועיות כי הוא לא תיקן כלום בסוף וגם מבחינת מחירים אני לא מכירה.
שי בדק את המקרר והבעיה לא הייתה פתירה.
הוא המליץ לא לתקן כי החלק יקר והמקרר ישן ושמעתי בעצתו.
הוא נתן לי טיפ מאוד טוב ובינתיים המקרר עובד ולכן לא הייתי צריכה המשך טיפול. החוויה איתו הייתה טובה, הוא הגיע בזמן, אפילו טיפה הקדים והתקשר לומר שהוא בדרך. הוא עבד ביעילות והתקשר יומיים אחרי לראות אם עשיתי ואם זה עובד, היה פצצה!! אני בטוח אחזור אליו במידת הצורך! מבחינת המחיר הייתי מאוד מופתעת לטובה, הוא גבה מחיר נמוך יחסית לשאר, היה יותר מהוגן!!
היה מצוין, הגיע בזמן והיה מקצועי, מצא שאין תקלה ואמר לי איך לטפל בו. לקח סכום הגיוני של כסף בהתחשב בזה שלא ביצע עבודה.
הוא מצוין כרגיל :) אני תמיד חוזר אליו. הוא בא, למרות שזה היה במוצאי שבת, בדק את התקלה, ניסה לתקן ובגלל העלות הגבוהה המליץ לי לא לתקן.
יניב היה פשוט 100%! הוא היה מוכן להגיע כבר ביום שישי כשצלצלנו אליו למרות שבכל זאת רצינו שיבוא בראשון. כשהגיע בדק את המקרר במקצועיות ועשה עבודה נהדרת. הוא מנומס, מסביר פנים והיה ממש נעים לעבוד איתו!
הוא היה פשוט מעולה! כל מה שאמרו עליו, לא רק שזה נכון זה יותר מזה! הוא לא רצה לקחת כסף על התיקון. הוא לא לקח ממנו כלום! הדלת של המקפיא הייתה פתוחה, זה הכל, אבל הוא גם החליף מסנן ולא רצה כסף על זה! אין לי שום קשר אליו, לא הכרתי אותו. אני לא הסכמתי שהוא לא יקח כסף, ממש דחפתי לו בכוח. הוא פשוט מדהים! אני אמרתי לחברים שלי עליו. הוא אחלה בן אדם! מקצוען, חבל על הזמן...
הוא הגיע אלי, עשה בדיקות מקיפות ופירק חלקים. לבסוף הגיע למסקנה שאין לו איך לתקן את המקרר כי הוא מאוד ישן, משנות ה70 והציע לי לקנות מקרר חדש. הוא נתן תשובות מדויקות ולא גבה אפילו שקל על הביקור! אני מאוד מאוד מרוצה ממנו, לא מובן מאליו בעיניי.
שי היה מקסים, מאוד ישר, מקצועי וישר ניגש לעבודה. המקרר איכותי אבל מאוד ישן. אחרי שבדק לעומק את התקלה, הוא ייעץ לנו לשקול לא לתקן את התקלה אלא לקנות מקרר חדש.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.