מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
הייתה לנו בעיה בכרטיס של המקרר והוא הצליח לפתור את התקלה באופן חלקי, הוא כל כך השקיע וניסה באמת הכל, היה אצלנו בערך שש פעמים. הוא עשה המון ניסיונות, פירק את המקרר, ניסה לתקן את הכרטיס וגם העביר אותו לכמה טכנאים שינסו לתקן. התקלה לא נפתרה בסוף כי כנראה שהמקרר מאוד ישן. הוא לא רצה לקחת תשלום, אבל התעקשנו לשלם לו עבור הזמן שלו וההשקעה. הוא בן אדם נורא נעים וישר והיינו מאוד מרוצים ממנו, בהחלט נמליץ עליו.
הוא הגון, מקצועי, יודע על מה הוא מדבר, הגיע מהר, היה זמין ומגיע לו דירוג גבוה. הוא גם היה קשוב, אמין, המחיר היה הוגן בעיניי ואני מרוצה!
קובי היה פנטסטי! הוא הבין את הבעיה במהירות ופתר אותה במקצועיות, הוא היה מאוד כנה וללא ספק השתלם לי לקחת אותו! מומלץ!
היה על הכיפאק, הייתי מרוצה מהזמניות, מכך שהוא הגיע מהר, עשה את העבודה ולקח מחיר סביר לטעמי. הוא היה בסדר גמור, שידר אמינות. בדק וזיהה את התקלה, אבל לא תיקן אותה. הוא ניסה לעשות משהו, אבל הבעיה הייתה בכרטיס האלקטרוני ולא רצינו להחליף כי זה מקרר ישן ולא שווה להשקיע.
בוריס היה בסדר גמור! הוא הגיע בדיוק בזמן כמו שעון שוויצרי, איתר את התקלה בכרטיס האלקטרוני ונתן לי הצעת מחיר. תוך כדי העבודה, הוא המליץ לי לבצע ביטוח של חברת סמסונג לטובת תחזוקת המקרר באופן שוטף. כתוצאה מכך שילמתי לו עבור דמי ביקור בלבד. חשוב לי להחמיא ולפרגן לו על היושר וההגינות שהפגין בעבודתו ואני ממליצה עליו!
בדיקה מקיפה במקרר של חברת סמסונג. הטיפול כלל תיקון כרטיס אלקטרוני ומאוורר.
מאיר הכי מקסים בישראל! בחיים לא היה אצלי בעל מקצוע כזה מקצועי עם שירות כל כך טוב. הוא באמת בן אדם חבל על הזמן, מגיעים לו כל הקומפלימנטים, הוא פשוט הצלחה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.