מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה הוגן, בדק את המקרר כמו שצריך ונתן את חוות דעתו. בעיניי, היחס שלו סביר.
השירות היה סבבה לגמרי. הוא אמין מאוד ויכל להמליץ לי לעשות תיקון באלפי שקלים אבל במקום זה המליץ להחליף מקרר.
השירות היה מצוין! היה יסודי ומקצועי, נתן את כול המידע לגבי התקלה ומה החלופות.
הוא אמר שלא שווה לתקן את המקרר כי העלות גבוהה מידי. הוא היה מאד אמין ונתן יחס מאד טוב.
בדיקה ואיתור תקלה במקרר של חברת סמסונג.
הוא הגיע ואיתר את הבעיה, היה נחמד מאוד והגיע בזמן. התיקון דרש עבודה רבה והעלות הייתה גבוהה ולכן החלטנו שלא לבצע את העבודה. גבה תשלום רק על ביקור.
בוריס היה בסדר גמור! הוא הגיע בדיוק בזמן כמו שעון שוויצרי, איתר את התקלה בכרטיס האלקטרוני ונתן לי הצעת מחיר. תוך כדי העבודה, הוא המליץ לי לבצע ביטוח של חברת סמסונג לטובת תחזוקת המקרר באופן שוטף. כתוצאה מכך שילמתי לו עבור דמי ביקור בלבד. חשוב לי להחמיא ולפרגן לו על היושר וההגינות שהפגין בעבודתו ואני ממליצה עליו!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.