מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
אני מרוצה מהשירות שלו הוא היה זמין ומהיר.
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
כשהתקשרתי אליו ביקשתי ממנו אם הוא יכול לתת לי פיתרון לבעיה בטלפון כדי לחסוך את עלות הביקור והוא אכן ניסה לעזור לי. לא הצלחתי לפתור את הבעיה לבד והוא הגיע לבדוק את התקלה, הוא ישר איתר אותה ואמר שהוא בטוח שהפתרון זה להחליף את הכרטיס הראשי ובמידה וזה לא יעזור אז הוא יזכה אותנו על החלפת החלק והוא יעשה את מה שצריך כדי לפתור את הבעיה. הייתי מרוצה מהשירות שלו. על זה שהוא חזר אליי שחיפשתי אותו. ושהוא הגיע אליי מהר וגם לאחר התיקון הוא התקשר אליי כל כמה ימים לוודא שהמקרר אכן עובד. הוא מאוד אמין והשירות היה מצויין.
התרשמנו מאוד לטובה, הוא הגיע בשבת, הסביר והראה כל דבר ועכשיו המקרר עובד טוב.
הוא עשה עבודה טובה והגיע פעמיים, המחיר היה יקר לדעתי.
קיבלתי מיניב שירות מעולה! הגיע בזמן, בדק ביסודיות רבה. מאחר וכשהגיע התעורר לפתע הפריזר לתחיה ערך בדיקה כללית אך למרות חשדו שמדובר בכרטיס האלקטרוני, הציע שנחכה למחר לראות אם מזון שנשים יקפא או לא. למחרת , כשהבנו שהפריזר חזר לא להקפיא , הגיע יניב שוב על חשבונו וגבה מחיר הוגן על הכרטיס.
החלפת כרטיס ראשי במקרר של AMANA.
היה אחלה, ניסים הגיע מאוד מהר ופתר את התקלה בצורה מאוד מקצועית. לדעתי המחיר שלקח היה די גבוה אבל בסך הכל אני מאוד מרוצה.
הפרטים על אודות התקלה והדגם נמסרו טלפונית. להפתעתי, אליעזר הגיע עם ארגז כלים מצויד בשלל פתרונות ("הכינותי מראש"). הוא פינה את הכבודה מהמקפיא, ניקה את השטח ולאחר שהתקלה זוהתה, הסביר במה מדובר. הייתי בטוחה שיהיה עליו לנסוע למפעל להביא את החלק ששבק. אך לא היה בכך צורך, הוא שלף מארגז הקסמים כרטיס פיקוד חדש ונערך להתקנה. כמו כן הוענק לי ייעוץ קצר וענייני בענייני תחזוקה. לפני שמיהר ללקוח המרוצה הבא, הוא טרח לנקות סביבו. עליי לציין שמדובר בתקלה חוזרת (הקודמת הייתה לפני שנה וחצי). אני יודעת כמה שילמתי אז לבעל המקצוע וכמה שילמתי היום. מדובר בסכום זהה, ששולם בשני המקרים. מכך אני מסיקה שמחיר זה מקובל בשוק הקירור והנו מחיר הוגן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.