מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 41 חוות דעת רלוונטיות
נדיר סבבה, לדעתי המחיר סביר.
קיבלנו שירות מעולה וטיפול יסודי ומקצועי בעלות סבירה יחסית לתקלה. אברהם ייעץ לנו מה כדאי לעשות כבר בשיחת הטלפון. הוא הגיע מהר מאוד, תוך חצי שעה בלבד, ונשאר לטפל בתקלה במשך 3 שעות בסבלנות ובאדיבות רבה, ביושר ובהגינות. הוא היה מאוד נחמד, עדכן בכל שלב מה הבעיה, מה כדאי לעשות לדעתו, ונתן לנו לקבל את ההחלטה בעצמנו מבלי ללחוץ. הכי חשוב שהתקלה נפתרה והמקרר חזר לעבוד כרגיל אחרי החלפת הכרטיס שנשרף.
מאוד שירותי, סבלני, מסביר ונותן את כל הזמן הנדרש.
החלפת כרטיס במקרר מחברת בלומברג.
הייתי מאוד מרוצה. הוא הבין מהר מה התקלה ועבד מעולה. מחיר הכרטיס לדעתי היה מעט יקר.
יוסי היה מאוד נחמד, מקצועי, שמתי לב שהוא מגיע לבעיה ישר, יודע איזה כלי לקחת, הוא עשה עבודה מהירה אך המחיר שגבה היה גבוה בעיניי.
היה מעולה מכל הבחינות! הייתי מאוד מרוצה! היה מאוד אדיב ונחמד מהרגע הראשון, טיפל מהר בתקלה והיה אמין לאורך כל הדרך.
אליאס בן אדם מקסים, השירות שלו היה בסדר גמור, הוא טיפל בבעיה, לאחר מכן התקשר לוודא שהכל בסדר ונתן אחראיות במידה ויהיו עוד בעיות.
אליאס היה מושלם. הוא אחלה בן אדם ואני מרוצה מהשירות. ציון 10/10!
הוא מעולה. הטיפול שקיבלתי היה יוצא דופן! המקרר הפסיק לעבוד בערב החג, התקשרתי לכמה טכנאים ואף אחד לא יכל לעזור. התקשרתי אליו והוא הגיע תוך 20 דקות ואמר שכנראה התקלקל אחד הכרטיסים. הוא לקח את 3 הכרטיסים, נסע במיוחד למעבדה ועשה הכול על מנת לקדם את התהליך כדי שאקבל אותם כמה שיותר מוקדם. לאורך התהליך עדכן אותי תמיד. מגיע לו צל"ש. אני אקרא רק לו ואפילו המלצתי לחברים!
היה מצוין. השירות היה אדיב, הוא גבה מחיר קצת יקר בעיניי אבל היה טוב.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.