מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מקסים. קודם כל הוא בא ממש מהר וזה משמעותי, 40 דקות אחרי שבעלי דיבר איתו הוא כבר היה אצלנו שזה די מדהים וגם ככה לא נהרסו לי הדברים במקרר וזה היה מעולה. אני בהיריון אז הסיטואציה הייתה מורכבת והוא היה בסדר וטיפל בדברים ממש מהר. הוא בדק הכל ממש יסודי ולא הרגשתי שהוא מחפף וגם מצד שני לא הרגשתי שהוא עושה יותר פעולות ממה שצריך. מבחינת המחיר הוא היה ממש בסדר בעיניי, הרגשתי שהוא יכל לקחת יותר והוא לא לקח. בנוסף הוא היה מאוד נחמד, אדיב ונעים. מעבר לזה, הוא אמר שיכול להיות שאם החלפת החיישן לא תפתור את הבעיה אז נצטרך לקחת את הכרטיס למעבדה, אבל הוא חשב שעדיף קודם לנסות להחליף את החיישן כי זה פתרון יותר פשוט וזול מאשר לתקוע אותנו בלי מקרר וזה היה מאוד יפה שהוא ניסה את זה בהתחלה. אני אמליץ עליו למישהו אחר שיזדקק לבעל מקצוע למקרר.
היה נהדר. הייתי מאוד מרוצה!
עדי היה מדהים! צלצלנו בשבע ורבע וב9 הוא כבר היה. הוא היה חביב ונעים, הוא עלה מהר על הבעיה, טיפל בה ועשה אחלה עבודה.
היה סבבה, הכל היה עשר.
הפשרת קרח והחלפת חיישן הקפאה במקרר של חברת סמסונג.
ניסים מקצוען! הוא הגיע בשעה שקבענו, הסביר את הסיבות האפשריות לתקלה ואפשרויות הפתרון. לאחר שהחלטנו על כיוון הפתרון, התקלה טופלה ביעילות ומקצועיות. לאחר מספר ימים הוא הגיע לבדוק שהכל אכן תקין. הוא היה אדיב ונעים. אני מרוצה מהתוצאה וממליץ!
הוא היה מצוין, ממש בסדר גמור, הוא הסביר לי הכל והוא אחלה בחור.
היה בסדר גמור, הוא מקצועי, נתן הסבר על כל מה שעשה, היה אדיב ונחמד! באותו הערב שעשה את העבודה, חשבתי שהמקרר לא ממש מקפיא, התקשרתי אליו והוא אמר לי שעד מחר הכל יסתדר. למחרת זה באמת מה שקרה והוא מיוזמתו התקשר אליי לוודא שהכל טוב, מגיע לו עשר!
קיבלתי שירות פנומנלי, יוצא מגדר הרגיל! הוא הגיע לפני הזמן, שזה כבר מפתיע, לא קרה לי מעולם. הם היו גם נחמדים, גם הגונים וגם מחיר נכון לדעתי. שירות הכי טוב שיש :)
הפשרת מקרר של חברת סמסונג, הוספת חוט מתכת למניעת קפיאה חוזרת והחלפת חיישן במקרר.
הוא היה מצוין! הגיע בזמן שקבענו, נתן עצות לפני כן על מנת לנסות לחסוך לי את עלות התיקון, היה שירותי וחביב, הסביר הכל ובאמת היה יוצא מן הכלל :) בנוסף, הוא עזר לי לפנות את המקרר, השאיר נקי אחריו ואפילו התקשר אלי אחר כך כדי לוודא שהכל בסדר ושאין בעיה.
תיקון מערכת בקרת הפשרה, החלפת חיישן וניקוי צלעות ההקפאה בהן הצטבר קרח, תכנות הבקר מחדש וניקוי כללי בתעלה במקרר, חברת אמקור.
הוא בן אדם נעים הליכות, שש לעזור ולהסביר, הוא מקצוען מהדרגה הראשונה. אני לא מכיר מישהו יותר מקצועי ממנו בנושא הזה. הוא התאמץ מאוד לסייע וכן הסכים לקחת כסף רק אחרי המתנה של מספר ימים כדי לוודא שהתקלה תוקנה ואין נוספות. בסופו של דבר הוא הגיע 3 פעמים. פעם כדי להפשיר את המקרר, לנקות תעלות, לפרק את הבקר ולהחליף חיישן. פעם נוספת לאחר מספר שעות כדי להרכיב את הבקר ופעם נוספת לאחר שלושה ימים כדי לוודא שהמקרר מכוון היטב ופועל כשורה. אני מרוצה מאוד מהשירות שלו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.