מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 12 חוות דעת רלוונטיות
היה בסדר גמור! לאחר בדיקה שכללה פירוק חיבור של המדחס, הגיע למסקנה שהמדחס הפסיק לעבוד.
סך הכל היה בסדר גמור! הוא מצא שכרטיס הפיקוד התקלקל. לא היה לו כרטיס חליפי לכן התקשר לטכנאי אחר שהביא את הכרטיס אחרי 45 דקות. אינני יודע אם הם עובדים יחד או פשוט חברים. אך הבעיה טופלה.
היה סבבה לגמרי! מקצועי ומהיר. זיהה את התקלה במהירות - סתימה בניקוז, שחרר אותה והסביר מה לעשות בעתיד.
היה מצוין! אבחון שהמדחס גמור ולא כדאי להחליף בגלל הגיל של המקרר. יום למחרת המקרר שבק סופית.
היה מקסים! יוסי בדק את המקרר, הבעיה הייתה במדחס. הוא אמר לנו שיש עדיין אחריות של החברה ולכן צריך לפנות אליהם. כך עשינו, ואכן הגיעו מהחברה והחליפו את המדחס. אני רוצה להודות ליוסי מאוד על האמינות ועל היחס המדהים.
היה מצוין! יניב הגיע בזמן ובדק את המקרר, נתן הסבר בדיוק על מה עשויה להיות הבעיה ונתן גם המלצות להמשך. היה מאוד אדיב, סבלני ונחמד.
היה ממש אחלה! מעולה.
היה 100% בחור על הכיפאק. מרוצה מאוד!
הוא היה טוב, עשה עבודה טובה ובסופו של דבר היא לא כללה תיקון ממש. התשלום היה סביר, רק הוא לא עמד כל כך בזמנים.
המקרר כנראה נפגם בהובלה, אז הוא הגיע, הסתכל ואמר שחבל שלא אמרתי לו שזה מקרר כזה ושלא שווה לתקן אותו וחבל שאני לא אמרתי מראש. גבה תשלום רק עבור הביקור.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.