מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 12 חוות דעת רלוונטיות
הוא נחמד, הגיע בזמן, זמין, הסביר הכל והמחיר הגיוני לדעתי. הוא בדק את המקפיא ואמר שהמנוע מת.
אבי היה בסדר גמור, הוא בדק את המקפיא וראה שלא שווה לתקן אותו כי עלות התיקון זהה לעלות מכשיר חדש והמליץ לקנות חדש. סך הכל אני מרוצה מהשירות!
אילן אמר שאין אפשרות לתקן את המקפיא והמחיר שלקח היה יקר לדעתי.
בסופו של דבר הוא לא הצליח לפתור את התקלה וסיכמנו על תשלום בהתאם, השירות היה מעולה.
הוא הגיע לחצי דקה, אמר שאי אפשר לתקן ולקח סכום גבוה מאוד בעיניי.
הוא היה אצלי עשר דקות בערך, אמר שפתח סתימה במקפיא וייתכן שהתקלה נפתרה אבל התקלה לא תוקנה. התקשרתי אליו לאחר מכן והוא לא היה אדיב ולא ענה לי לשאלות בצורה מספקת.
לצערנו יניב לא יכל לתקן את המקפיא ובעצתו רכשנו אחד חדש אבל הוא בהחלט עשה בדיקה מעמיקה לפני שקבע את ההחלטה הסופית ועשה עבודה מעולה.
בדיקת מקפיא עם מנוע תקול.
העמידה בזמנים שלו הייתה לא משהו, קבענו בבוקר והוא הגיע בכלל בערב. הוא כן הסביר תוך כדי העבודה מה הוא עושה, אבל לא ידע לענות על שאלות מסוימות. בעיניי השירות לא הצדיק את הסכום שגבה.
בדיקת פריזר תקול, תיקן והסבר כיצד לשמור על המכשיר בהמשך הדרך.
אני מאוד מרוצה!
אני ממש מאוכזבת. נדיר הגיע בלי לשאול שאלות רלוונטיות בטלפון ולהבין אם בכלל הוא יכול לתקן את המקפיא. בפועל התברר שזה מקפיא שאין לו חלקי חילוף והוא הגיע וגבה מחיר ביקור יקר לדעתי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.