מציג חוות דעת 1 - 4 מתוך 4 חוות דעת רלוונטיות
לא הצליח לאתר את התקלה, אך התקלה לא פוגעת בתפקוד של המקרר והיחס שלו היה בסדר גמור. לגבי התנור הסביר לי את התקלה אבל העדפתי לקנות חדש.
בסופו של דבר בעיית הרעש שהייתה נשארה והוא לא פתר אותה. לדעתי הוא גם לא הלך לכיוון הנכון עם הפתרון, למרות שמאתרי לו לבדוק את החלק האחורי של המקרר הוא התעקש על זה שזה החלק הקדמי ולא בדק את האחורי. כך שסה"כ אני לא כל כך מרוצה.
יוסי בדק את התקלה והמליץ לנו לא להחליף את המדחס, ניסה לחבר את המדחס הקיים אבל לא הצליח. הוא היה מאוד נחמד וגבה תשלום על הביקור בלבד.
בדיקת מקור רעש במקרר שארפ ואבחון תקלה במדחס המקרר.
שירות אדיב ומהיר. קיבלתי הסבר מקצועי על מקור הבעיה ולמה בעצם לא שווה לתקן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.