מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 79 חוות דעת רלוונטיות
היה בסדר גמור, הוא היה מאוד נחמד.
הוא היה מצוין ואמר לי לקרוא לו אם זה מתקלקל.
העבודה הייתה לשכנים שלי. הוא רצה להחליף את הכרטיס האלקטרוני במקרר לכרטיס משומש בגלל שיש מחסור, אבל הם העדיפו חדש, אז בסוף הם לא לקחו את השירות שלו.
הוא היה בסדר ודייק בזמנים. הדלת הסתדרה מעצמה בדיוק כשהוא הגיע אבל הוא לא אשם, בדק ואמר שאם תהיה בעיה אפנה אליו. מבחינתי זה המון כסף רק על ביקור, מילא אם היה עושה עבודה אבל הוא רק בא והלך.
היה ממש אחלה! מקצועי והוגן. לדברי הטכנאי, המקרר סבל מדליפת גז ואינו בר תיקון.
היה מצוין. הוא בדק ביסודיות את המקרר והגיע למסקנה שלא כדאי לתקן אותו והסביר מה לא עובד. הוא המליץ לקנות מקרר חדש וייעץ לי מה לקנות. הוא בדק ביסודיות את כל הדברים, היה מאוד נחמד ואדיב. התרשמתי שהוא מאוד מקצועי. אחרי שהלך הוא אמר לי להתקשר אליו להתייעץ איתו איזה מקרר לקנות.
היה טוב מאד, שירות מצוין!
בדיקת מקרר מחברת בלומברג.
הוא היה בסדר ופתר את הבעיה.
וואי, הוא היה בסדר גמור! הוא היה חמוד מאוד והיה מקסים. הוא עבד ברצון, באכפתיות ורגישות. הוא עשה השתדל רבות ועשה מעל ומעבר על מנת לעזור.
היה נהדר! לוח הפיקוד ״השתגע״, הוא הגיע בזמן כפי שמסר, כולל שעה הודעה מראש. שירות אדיב ולבבי, אבא שלי ממש מרוצה! מושלם! אדיב ואמין. לקח רק את עלות הביקור משום שהתקלה נבעה מרכיב שזז ממקומו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.