מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 11 חוות דעת רלוונטיות
היה בסדר! הביקור היה ממש קצר ולא בוצעה שום עבודה, אבל אני מניח שזה המחיר שגובים על זה.
יוסי תותח על! אדם הגון, הציג לי את התמונה במלואה.
תיקון צניחת טמפרטורה וצפצוף במקרר של חברת פיילוט כולל בדיקת המנוע והטמפרטורה של המזגן.
אליאס בחור מקסים ונחמד מאוד. הוא סידר את הבעיה ובדק איתי לאחר כמה שעות אם הכל הסתדר. חשבתי שהבעיה לא תוקנה אז הוא הגיע שוב לבדוק את המקרר אך גבה תשלום רק על פעם אחת, וזהו הסכום שסיכמנו איתו מראש לפני הגעתו. הגיע וראה שעדיין הכל עובד והסביר לנו מה אנחנו צריכים לעשות. עוד לפני ההגעה שלו ביקש תמונות כדי שלא יגיע סתם. ממש הכל היה מעולה, אין מילים.
הוא בדק את הבעיה ולא הייתי מעונין לתקן בסוף. אבל הוא היה מצוין, אדיב ונעים, אין דברים כאלה! על הכיפאק!
בדיקה ואיתור דליפה בצינור אלומיניום במקרר מחברת פיילוט.
הוא היה ממש מקצועי והשקיע מאוד, אך לצערי התקלה הייתה כזאת שמאוד קשה לתקן ולכן כשהוא המליץ לי על דרכי פעולה בחרתי לקנות מקרר חדש. הוא היה נחמד מאוד, עבד במשך שעה והמחיר שלו היה רק מחיר ביקור שזה מאוד הוגן בעיני.
הוא אמר שאין מה לעשות עם המקרר הישן והעלות של התיקון כמו מקרר חדש. הוא בסדר גמור, נחמד והסביר לי הכל.
הוא היה מקצועי ושירותי ונתן לי יחס מ-א' עד ת'. הוא גם עזר לי טלפונית וגם הגיע לבדיקה. הייתי מרוצה מהכל. מבחינתי הוא 10 בכל הפרמטרים.
הגיע בזמן. עשה בדיקה ואמר שהמנוע הלך ועדיף לקנות מקרר חדש. המחיר היה הוגן לדעתי.
בדיקת מקרר של חברת פיילוט.
הוא הגיע ממש מהר, היה מאוד מקצועי ואמר לי כבר בטלפון שיכול להיות שאי אפשר לתקן את המקרר.
ערן היה נחמד ומקצועי, חשבתי שיש בעיה במקרר אבל הסתבר בסוף שלא והבעיה הייתה בכבל מאריך שהמקרר היה מחובר אליו. הוא ביצע בדיקה בלבד לכן המחיר מעט יקר לדעתי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.