גירסה 1
| התקבלה ב -08/07/2018
חוות דעת:
הכל היה מעולה. אני מאוד מאוד מרוצה ממנו, גם מהשירות, גם מהזמינות, גם מהמקצועיות- הכל. הוא עשה עבודה מדהימה! שירות מעולה, הכל עשר. באמת בעל מקצוע אחד הטובים שפגשתי, הוא מדהים, אין מילים. מקצועי מאוד עם יחס אישי מדהים. הוא הקים פה גינה בדיוק לפי הציפיות, כמו שביקשנו ממנו, ממש גינה מדהימה. אנחנו מרוצים מאוד.