מוקד מידרג: 1-700-707-233

מה ללבוש לצילומי משפחה?

תמונה משפחתית

צילומי משפחה הם טרנד על זמני, מתמונות בשחור לבן עם לבוש חגיגי ותסרוקות עברנו לתמונות וצבעוניות עם בגדים תואמים ולוקיישנים מגניבים. הרבה משפחות בוחרות להצטלם לפני החגים או באירועים משפחתיים מיוחדים, או סתם בשביל למסגר ולתלות בבית. אז לפני שתעמדו מול הארון ותגידו ״אין לי מה ללבוש״, הנה כמה טיפים מאיתנו על מה ללבוש לצילומי משפחה.

ערימת בגדים מסודרת התאמת צבעים:

הרבה משפחות מצטלמות עם בגדים תואמים באותם צבעים וכמובן שגם אתם יכולים, אבל תוכלו גם לצאת מהמסגרת. אפשר להתלבש באותם הצבעים אבל בגוונים שונים, ותוכלו גם לשחק עם הצבעים של החולצה והמכנסים ולהפוך אותם בין בני המשפחה. למשל, אם אבא לובש גינס כחול וחולצה לבנה, אמא תלבש חולצה כחולה וג׳ינס לבן.

טיפ צילומי משפחה יכולים להיות הזדמנות נהדרת לבטא את האופי המשפחתי שלכם. אם מיצי או לואי הם לגמרי עוד ילד בבית שלכם, תוכלו להביא אותם איתכם לצילומים. אם אתם משפחה של ספורטאים או שיש תחביב משותף לכולכם, תוכלו להביא איתכם אביזרי ספורט או כלי מוזיקה שישדרגו את התמונות וידגישו את מה מיוחד במשפחה שלכם. 

 

תמונה משפחתית עם כלב

 

עץ  התאמת הבגדים למקום הצילומים:

קודם כל, צריך לקחת בחשבון את הלוקיישנים שאתם רוצים להצטלם בהם ואם הם פנימיים או חיצוניים.
אם בוחרים להצטלם בסטודיו, קחו בחשבון שהתאורה הבוהקת והרקע הלבן ידגישו כל דבר קטן שיהיה עליכם, ולכן דוגמאות צבעוניות על הבגדים יבלטו במיוחד. בדיוק בגלל זה, מומלץ ללבוש בגדים חלקים ותשמחו לדעת שכל צבע שתבחרו יראה מהמם על הרקע הלבן כמו בדוגמא שכאן.

 

תמונה משפחתית בסטודיו1

 

אם אתם בוחרים להצטלם בחוץ, בצילומי טבע, מומלץ להתחבר לאמא אדמה שבכם ולבחור בצבעי טבע ובגוונים של ירוק, חום, צהוב וכחול שמשתלבים מאוד עם הנוף. אם אתם דווקא אנשי הים, ורוצים להצטלם ברקע של החוף, בגדים לבנים לגמרי או חולצה לבנה וג׳ינס או חאקי יתאימו לרקע הכחול ויצרו אווירה רגועה ונעימה. בדיוק כמו שאפשר לראות בתמונה פה למטה. 

 

תמונה משפחתית בים

 

טיפטיפ אחרון: מומלץ להביא איתכם כמה סטים של בגדים. ככה גם תוכלו להחליף סטים בצילומים ולקבל תמונות מגוונת וגם יהיו לכם בגדים ספייר, למקרה שהילדים חלילה ילכלכו את החולצות שלהם.


שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק