עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

התקנת כספת לאקדח

אם יש לכם אישור לשאת אקדח, התקנת כספת לנשק אישי היא בגדר חובה - תרתי משמע. התקנת כספת לאקדח היא תהליך מהיר, שישמור על האקדח שלכם מלהגיע לידיים הלא נכונות. כספת לאקדח תוכלו לקבע לקיר, לרצפה, או לארון וככה לשמור עליה מגנבים. איזה כספת מומלצת, איך מתקינים אותה וכמה זה יעלה לכם? יריית פתיחה - ומתחילים


כספת לאקדח

נתחיל בקצת פרטים טכניים (תיזהרו שלא להירדם בשמירה) : ההנחיה של המשרד לביטחון לאומי, היא שחייבים לאחסן אקדח בכספת ביתית ברמת מיגון C1. רמת מיגון C1 נחשבת לגבוהה יחסית (רמות המיגון נעות בין A-D), והיא התקן הישראלי לאחסון אקדח בכספת.

תקן כספת לאקדח קובע את העובי והמבנה של כספת לאקדח. כספת תקנית צריכה להיות:

כספת עשויה מפלדה.

כספת בעלת מעצור מוגבה שימנע את האפשרות לדחוף את הדלת פנימה.

כספת גוף הכספת צריך להיות בעובי של 4 מ"מ והדלת בעובי של 8 מ"מ.


אין הגבלה מסוימת לגודל של הכספת - זה תלוי בהעדפה האישית שלכם.

כספת ביתית קטנה מספיקה להכיל אקדח.

 

שימו לב  אם יש ברשותכם נשק ארוך, תצטרכו לקנות כספת גדולה יותר - כספות לנשק ארוך. הכספות האלה הן מערכות מאסיביות שמיוצרות בדרך כלל בגרמניה או באיטליה והמחיר שלהן יקר יותר מכספת ביתית לאקדח.

 

כספת C1

כספת מומלצת לאקדח

כוכבית יש מגוון חברות שמוכרות כספות לנשק אישי, כמו חברת ״Yale״, ״רב בריח״ ו״Promax״ – שנחשבות לחברות המומלצות.

 לכספת לאקדח יש מנגנון נעילה של קודן או של מנעול. רוב המנעולנים ממליצים שלא להשתמש בכספת עם נעילת קודן לאחסון של אקדח, כי היא קלה לפריצה ולכן פחות מאובטחת. המנעולנים ממליצים לבחור בכספת שיש לה מנעול - מנגנון הנעילה שלה הוא בעצם נעילת בריחים, מה שאומר שהוא מאובטח יותר וקשה לפריצה. כן, לגמרי כספת נכספת.

 

כספת עם נעילת קודן

אספקת כספת לאקדח

כספת לאקדח תוכלו לקנות במגוון חנויות שונות ואפילו להזמין באינטרנט. (אל תשכחו לוודא שלכספת שאתם קונים יש תעודה של תקן ברמת מיגון C1). חלק מהמנעולנים יוכלו לספק לכם כספת לאקדח בעצמם וחלק יבקשו שתקנו בעצמכם. אל דאגה, מנעולנים שמספקים בעצמם כספות, מוכנים גם להתקין כספת שאתם קניתם.

 

כספת לנשק

התקנת כספת לאקדח

לפי תקן כספת לאקדח, הכספת חייבת להיות מקובעת לקיר או לרצפה – זה מעלה את רמת האבטחה שלה. אם הכספת מונחת במקום כלשהו בבית, הגנב יכול לקחת אותה איתו, ולפרוץ אותה אחר כך – בזמנו הפנוי.

הבחירה באיזה חדר לקבע את הכספת היא שלכם. תוכלו להתייעץ עם מנעולן שיגיע לראות את הבית שלכם וימליץ לכם איזה מיקום לבחור מהניסיון שלו ומהצורה שבה החדרים והקירות בבית שלכם בנויים.  

וי מומלץ להתקין את הכספת לאקדח בממ"ד (אל חשש - זה לא מוריד מהמיגון שלו). או, להתקין את הכספת בין הקיר לרצפה. הנגישות לכספת בממ"ד חשובה בגלל המצב הביטחוני. אבל, אם הממ"ד שלכם הוא החדר של אחד הילדים, עדיף שלא להתקין שם את הכספת.  

איקס כספת שמקובעת לארון היא פחות מומלצת כי היא פחות בטיחותית – רוב הגנבים כבר מכירים את מקום המסתור הזה.

 

התקנת כספת לאקדח היא תהליך מהיר שאורך כשעה – שעה וחצי.

 

התקנת כספת בארון

איך מתקינים כספת ביתית?

מספר 1 המנעולן יגיע לביתכם ותחליטו ביחד על מקום בטיחותי ומתאים להתקנת כספת לאקדח.

מספר 2 המנעולן יקדח חורים במקום בו בחרתם להתקין את הכספת לאקדח. (למנעולן יש את הכלים הנדרשים לקדוח גם ברצפת קרמיקה לדוגמא).

מספר 3 המנעולן יקבע את הכספת בעזרת ברגים מיוחדים שנקראים ג'מבואים. הקיבוע נעשה דרך החורים הייעודים שיש בכספת - שניים בדופן האחורי ושניים בתחתית. הדופן האחורי יוצמד לקיר והתחתית תוצמד לרצפה. ככה, מייצבים את הכספת לאקדח ומקשים מאוד על העקירה שלה מהקיר.

 

התקנת כספת בקיר

מחיר התקנת כספת לאקדח

כסף מחיר התקנת כספת לאקדח נע בין 450-550 ₪ ולא כולל את הכספת עצמה.

כסף מחיר כספת ביתית קטנה לאקדח נע בין 200-650 ₪ ולא כולל את ההתקנה עצמה.

סימן קריאה שימו לב: מחירי הכספת לאקדח מתייחסים לכספת קטנה, שמשקלה נע בין 3-6 קילו.


מנעולנים מומלצים להתקנת כספת לאקדח

התקנת כספת לאקדח צריכה להתבצע על ידי מנעולן מיומן עם כלים מתאימים, כדי לאפשר לכספת לעשות את עבודתה נאמנה 😊 חלק מהאבטחה של הכספת תלויה גם בצורת ההתקנה שלה, ובדיוק בשביל זה הכנו  רשימה של מנעולנים מומלצים להתקנת כספת לאקדח.


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה כספת מתאימה לאקדח?

כספת ביתית קטנה שעומדת בתקן הבטיחות הישראלי C1.

איזה כספת עדיף, קודן או מנעול?

כספת מנעול כי מנגנון הנעילה שלה מאובטח יותר.

מה המחיר להתקנת כספת לאקדח?

המחיר נע בין 450-550 ₪ ולא כולל את הכספת עצמה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק