עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

התקנת מנעול חשמלי לדלת כניסה מחיר

מחיר התקנת מנעול חשמלי לדלת כניסה נע בין 550-1,600 ש״ח, ותלוי בכמה רכיבים צריך להתקין (מנעול או גם קודן), והאם קראתם למנעולן מחוץ לשעות העבודה הסטנדרטיות. כל המידע על מה עשוי להשפיע על מחיר התקנת מנעול חשמלי לדלת כניסה, כמה זמן זה לוקחת ההתקנה ומי בכלל מבצע את העבודה (מנעולנים או גם אנשי אינטרקום?) – בעמוד הבא


התקנת מנעול חשמלי לדלת כניסה – מחיר

אם אתם רוצים לדעת לפני הכל מה זה בכלל מנעול חשמלי, ממליצים לכם לדלג לפסקה הבאה. אבל, אם אתם רוצים להתחיל מהתכלס ולדעת כמה התענוג יעלה לכם - אלו טווחי המחירים שתשלמו בפועל על התקנת מנעול חשמלי לדלת כניסה (לא כולל מע"מ אבל כן כולל העבודה והמנעול עצמו): 

כסףמחיר התקנת מנעול חשמלי לדלת כניסה נע בין 450-650 ש״ח.

כסףמחיר התקנת מנעול חשמלי הפוך לדלת כניסה נע בין 550-750 ש"ח.

כסףמחיר התקנת מנעול חשמלי כולל קודן לדלת כניסה נע בין 1,200-1,600 ש״ח (כולל הקודן).

כסףחפירה במשקוף דלת עץ מוסיף למחיר בין 200-400 ש״ח.

כסףחפירה במשקוף דלת פלדלת מוסיף למחיר בין 100-200 ש״ח.

 


מה זה מנעול חשמלי לדלת כניסה

מנעול חשמלי יכול להיות מותקן על כל דלת כניסה, מכיוון שהוא תוסף שמותקן על המשקוף. המנעול ״תופס״ את הלשונית של הדלת, ומשחרר אותה כאשר עובר בו זרם חשמלי, המועבר אליו דרך הקודן.

במקרים רבים, בוחרים להתקין מנעול חשמלי שעובד רק מצידה החיצוני של הדלת, כך שמבפנים יוכלו לפתוח אותה בעזרת הידית בלי הצורך להקיש קוד. אבל במקרים מסוימים, בעיקר במשרדים, בוחרים להתקין פתרון פתיחה חשמלי גם מבפנים (נניח כפתור שפותח את הדלת). מכאן, במקרים האלה רצוי להשתמש במנעול חשמלי הפוך -המעביר זרם חשמלי תמידי לדלת. ברגע שהזרם נפסק הלשונית משתחררת, וכך גם אם יש הפסקת חשמל, ניתן לפתוח את הדלת.

למרות כל היתרונות שבו, חשוב לדעת שמנעול חשמלי לא מתאים לדלתות הזזה. אז אם אתם מחפשים פתרון חשמלי עבור דלתות שכאלה, מנעול אלקטרומגנטי יכול להתאים לכם.

 

 


מה משפיע על מחיר התקנת מנעול חשמלי לדלת כניסה

יש מספר גורמים שמפיעים על המחיר של התקנת מנעול חשמלי לדלת כניסה:

אחד סוג המנעול: מנעול הפוך, אשר מקבל חשמל באופן רצוף ומאפשר פתיחה גם כשהוא מפסיק לקבל אספקת חשמל, יעלה את המחיר.

שתיים התקנת קודן: כמובן שהעבודה עצמה של התקנת הקודן ומחיר הקודן עצמו יוסיפו לעלות הכוללת, אבל יש גם גורמים שמשפיעים על מורכבות התקנת הקודן ומייקרים את העבודה. לדוגמא, המרחק שצריך להעביר בו חיווט על מנת להגיע לנקודה בה יותקן הקודן.

שלוש שעת ההתקנה: אם אתם מתקינים את המנעול החשמלי במשרד, למשל, יכול להיות שתעדיפו שהמנעולן יגיע לביצוע העבודה בשעות הערב על מנת לא להפריע בפעילות המשרד, אך קחו בחשבון שזה מייקר את עלות ההתקנה.

ארבע חציבה: בהרבה מקרים כבר יש ״בית״ במשקוף עבור המנעול החשמלי, אבל אם לא, חציבה תעלה את המחיר. בכמה? זה תלוי בסוג הדלת שלכם (או לייתר דיוק, בסוג המשקוף).

חמש כיוון דלת: הרבה פעמים כאשר המנעולן בא להתקין מנעול חשמלי על דלת קיימת, הוא גם צריךך לכוון אותה בשביל לוודא שהמנעול יוכל לעבוד טוב. לא כל המנעולנים גובים על העבודה הזאת תוספת תשלום, אבל יש כאלה שכן.

 

אחריות על התקנת מנעול חשמלי לדלת כניסה

רוב המנעולנים נותנים אחריות של שנה על התקנת מנעול חשמלי בדלת כניסה, אבל חשוב לשים לב: דלתות כניסה נוטות לבלאי גבוה, שימוש אגרסיבי ולפעמים אפילו ונדליזם. אם המנעולן יראה שהבעיה לא נובעת מפגם במוצר או בהתקנה, האחריות לא תהיה תקפה.


מנעולנים מומלצים להתקנת מנעול חשמלי לדלת כניסה

אם יש מקום שבוא אנחנו לא רוצים להיתקל בבעיות, זה בכניסה וביציאה – מהבית, מהמשרד או מהבניין. בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם רשימה של מנעולנים מומלצים המתמחים בהתקנת מנעול חשמלי לדלת כניסה - מדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים.

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

איך מתקינים מנעול חשמלי לדלת?

התקנת מנעול חשמלי לדלת היא עבודה מורכב שדורשת מיומנות, ולא ניתן לבצע אותה לבד. אם אתם רוצים להתקין מנעול חשמלי לדלת, אנחנו ממליצים לפנות למנעולן מנוסה.

איך עובד מנעול חשמלי?

מנעול חשמלי הוא בעצם מכשיר ש״מחזיק״ את הלשונית של הדלת (ובכך לא מאפשר לפתוח את הדלת), ומשחרר אותה רק כשאר מוקש קוד נכון בקודן המחובר אליו.



טיפים ומחירים בטכנאים ותיקונים

טיפים ומחירים בנושא ייבושים תת רצפתיים
טיפים ומחירים בנושא תיקוני מכשירי חשמל
טיפים ומחירים בנושא תיקוני והתקנות מזגנים
טיפים ומחירים בנושא תיקון והתקנות דודים
טיפים ומחירים בנושא עבודות חשמל
טיפים ומחירים בנושא שירותי אינסטלציה
טיפים ומחירים בנושא תיקוני גז
טיפים ומחירים בנושא תיקונים והתקנות אינטרקום וקודנים
טיפים ומחירים בנושא תיקוני תריסים וחלונות
טיפים ומחירים בנושא תיקון והחלפת מנעולים
טיפים ומחירים בנושא תיקוני מחשבים ולפטופים
טיפים ומחירים בנושא תיקוני אופניים
טיפים ומחירים בנושא תיקונים קטנים
טיפים ומחירים בנושא איתור נזילות
טיפים ומחירים בנושא שירותי ביובית
טיפים ומחירים בנושא שערים חשמליים
טיפים ומחירים בנושא תיקוני טלוויזיות
טיפים ומחירים בנושא תיקוני סלולר
טיפים ומחירים בנושא רשתות תקשורת
טיפים ומחירים בנושא תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות
טיפים ומחירים בנושא תיקונים והתקנות מערכות כיבוי אש
טיפים ומחירים בנושא התקנת מערכות סולאריות

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק