מוקד מידרג: 1-700-707-233

חיפוי PVC לבריכה

בריכת שחייה פרטית יכולה להיות סיפור אהבה, אבל בדרך לחופה כדאי שתעצרו להבין מהו חיפוי PVC לבריכה ולמה צריך אותו. בקצרה, החיפוי לבריכה חשוב כדי לשמור על האיטום שלה ועל המראה שלה. אה, והוא עולה בין 200 -350 ₪ למ"ר. במאמר הבא נסביר מה צריך לדעת על חיפוי PVC לבריכה.

 


חיפוי PVC לבריכה – תיאום ציפיות

פי וי סי, או בשמו המלא כפי שנתנו לו הוריו – פוליויניל כלורי, הוא חומר תעשייתי נפוץ מאוד. הוא משמש לאיטום מבנים, חיפוי לרצפות וגם, ניחשתם נכון, חיפוי לבריכות שחייה. בזכות הגמישות וקלות הייצור שלו חיפוי PVC הוא פתרון זול וטוב לחיפוי בריכות מתועשות.

 

למה מתקינים חיפוי PVC לבריכה?

חיפוי בריכה הוא השלב האחרון בבניית בריכה. כדי לשמור על איטום הבריכה המתקין יפרוש יריעות PVC על פנים הבריכה, קצת כמו שפורשים נייר אפייה על תבנית. למה זה טוב? משתי סיבות:

בריכה למנוע נזילותחיפוי PVC לבריכה נותן פתרון איטום מהיר וטוב. הוא שומר על המים בפנים, וזה כל מה שצריך מבריכה בסופו של יום. אם יש לכם נזילה לא מוסברת בבריכה הפתרון הראשון הוא להתקין או לחדש חיפוי PVC לבריכה.

בריכה שיפוץ אסתטי – החיפוי לבריכה מגיע במגוון דוגמאות ויש לו השפעה על מראה הקרקעית וגוון המים. אם אתם רוצים לבחור את המראה של הבריכה מבלי לשפוך הרבה כסף, התקנת יריעות PVC לבריכה זו דרך לחדש או לקבוע את המראה והגוון של הבריכה.

אל תעשה החיסרון העיקרי של יריעות PVC הוא העמידות, שימוש לא זהיר עלול לגרום לנקב בחיפוי. מה הכוונה? אם יש לכם אבנים חדות או ענפים קוצניים בקרבת הבריכה הם עלולים לשרוט את הקרקעית עם הזמן ואפילו לקרוע אותה.

 

קונסטרוקטור - מחירים אם החלטתם ללכת על חיפוי PVC עם משבצות כדאי לדעת עוד דבר - בחיפוי PVC עם משבצות כדאי להשתמש בחיטוי מלח ולא בכלור. כיוון שהכלור פוגע בצבע וגורם לו לדהות.


חיפוי PVC לבריכה VS חיפוי בטון

אחד החיפויים הפופולריים לבריכות הוא חיפוי בטון, ולרוב כשתרצו לבחור חיפוי לבריכה חדשה יעמדו מולכם שתי האופציות הנפוצות ביותר – חיפוי בטון או חיפוי PVC. אז מה יותר טוב? לשאלה "מה עדיף - חיפוי PVC לבריכה או חיפוי בטון?" יש אותה תשובה כמו לשאלה "מי ינצח במכות - דוב או כריש?" תלוי! (אם זה בים או ביבשה). יש כמה הבדלים וסיכמנו לכם אותם בטבלה:

 

חיפוי PVC לבריכה

חיפוי בטון

מחיר כסף

זול

יקר

אורך חיים  זמן

5-10 שנים, שימוש לא זהיר עלול לגרום לנקב בחיפוי.

עמיד לשנים רבות

זמן התקנה זמן

יום אחד של התקנה

התקנה ארוכה – עד שבועיים ליבוש

מראה מראה

אפשרויות בחירה רבות

אפשריות בחירה רבות

אחזקה  ניקיון

אחזקה פשוטה

מועד לפתח ירוקת ועל כן דורש יותר אחזקה

תחושה חמש

יוצר קרקעית נעימה לדריכה

יוצר קרקעית קשה ומחוספסת

 

אם נסכם, לבריכה בחיפוי PVC יש הרבה יתרונות והיא לא נופלת מבריכה בחיפוי בטון. היא נעימה יותר ומהירה יותר להתקנה. החיסרון העיקרי שלה הוא אורך חיים קצר ביחס לבריכה בחיפוי בטון. בסופו של דבר, השיקול המכריע הוא התקציב שלכם. אם אתם לא רוצים להוציא כל כך הרבה, כנראה שמתאים לכם חיפוי PVC לבריכה. אם התקציב הוא לא שיקול, אולי חיפוי בטון לבריכה מתאימה לכם יותר.

חיפוי PVC לבריכה

 

חיפויים נוספים לבריכה

PVC ובטון אינם האופציות היחידות לחיפוי בריכה. אפשר לחפות את הבריכה בצבע אפוקסי או בפסיפס:

 

צבע אפוקסי לבריכה חיפוי צבע אפוקסי לבריכה אפוקסי הוא צבע בעל תו תקן לבריכות. זהו פתרון מהיר וזול לחיפוי בריכה, אבל ביננו לא מומלץ. למה? הוא זול יותר מאשר חיפוי PVC לבריכה אבל עמיד פחות. אם הבריכה שלכם חשופה לשמש הוא נשחק מהר וצריך לחדש אותו כל 1-2 שנים. אם לא די בזה, יש מעט עיצובים לבחור מהם.

 

חיפוי פסיפס לבריכה חיפוי פסיפס או קרמיקה לבריכה – לפסיפס יש שני יתרונות בולטים, הוא הרבה יותר עמיד והרבה יותר נדיב באפשרויות עיצוב. איפה החיסרון? בכיס. מחיר חיפוי פסיפס הוא פי שניים ויותר ממחיר חיפוי PVC. (לא מדובר בפסיפס מימי החשמונאים, מצטערים לאכזב)

הדבקת חיפוי פסיפס בסוף בניית בריכה

מחיר חיפוי PVC לבריכה

מחיר חיפוי PVC לבריכה נע בין 200 – 350 ₪ למ"ר, המחיר לא כולל מע"מ.


מפעילי בריכה מומלצים להתקנת חיפוי PVC לבריכה

בתוך ים של בעלי מקצוע קל מאוד לטבוע. בשביל לסדר לכם את הראש, הכנו לכם רשימת מפעילי בריכות מומלצים להתקנת חיפוי PVC לבריכה. שחייה מהנה.


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה חיפויים יש לבריכה?

יש מספר אפשרויות לחיפוי בריכה:

  • יריעות PVC
  • בטון מוחלק (מרבלייט)
  • קרמיקה/פסיפס
  • צבע אפוקסי

על יתרונות וחסרונות החיפויים השונים תוכלו לקרוא במאמר כאן למעלה.

מה המחיר של PVC לבריכה?

מחיר PVC לבריכה נע בין 200 -350 ₪ למ"ר. המחיר לא כולל מע"מ.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק