הוא היה ממש מדהים! בהתחלה ייעץ לי טלפונית בפירוק ובהרכבה, לאחר מכן הגיע עם ציוד מתקדם, ולמרות שהעבודה הייתה מורכבת בגלל המיקום, הוא לא גבה ממני שקל יותר ממה שהציע בהתחלה. הוא היה מאוד לבבי ונתן יחס אישי נהדר. מקצוען ברמות גבוהות מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקטור ק. הרצליה.
אשרור: 12/11/2021
משוב: 12/09/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהמזגן.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
דורון שטאובר, רמת השרון.
משוב: 04/10/2021
תיאור השירות:
ניקוי יסודי למזגן מרכזי.
חוות דעת:
קמיל מקצועי מאוד, אך לדעתי המחיר קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
מיה טרסיוק, הרצליה.
משוב: 05/06/2021
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן חדש.
חוות דעת:
המחיר היה סטנדרטי. הוזמן מראש כי יש גם לדאוג לתהליך פינוי המזגן הישן ולאטום חורים. לאחר שקיבל את הטיפ, אפילו לא אמר שלום ופתאום ראינו שובל של דבק על שטיח (עם כתם שלא יורד) קבענו שיחזור לתקן והבריז. שירות מתחת לכל ביקורת.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
מור ב. הרצליה.
אשרור: 21/12/2020
משוב: 22/10/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה מעולה! התקשרתי בשעה יחסית מאוחרת בערב והוא הגיע כמו שהבטיח. עבודה מעולה, מחיר הוגן ומקצוען אמיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל שנער, הרצליה.
אשרור: 13/12/2020
משוב: 01/10/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצינור ניקוז של מזגן מיני מרכזי 5 כו"ס מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! הגיע בזמן, היה נחמד מאוד ועשה עבודה מצויינת. הוא לקח מחיר הוגן מאוד והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים פרידמן, הרצליה.
אשרור: 09/12/2020
משוב: 07/10/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה ביחידה פנימית במזגן רגיל של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה מעבר לכל הציפיות, ועשה מעבר למינימום הנדרש. הוא ניקה את כל המזגן, פירק והרכיב, זו לא עבודה פשוטה. הוא הרשים אותי בזה שלא היה צריך להוסיף גז והשתמש בלחץ כדי לנקות את צינור הניקוז. היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר מץ, רמת השרון.
משוב: 12/10/2020
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנה של מזגן של חברת פמילי.
חוות דעת:
הוא עשר! הוא עשה עבודה מעולה, היה מאד שירותי ואמין. הוא הסביר מה שהוא עושה. מבחינת התמחור הוא עמד במחיר שאמר לנו מראש, למרות שהייתה יותר עבודה ממה שהוא חשב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 88 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הכשרה
אודות
קמיל מתמחה במתן שירותי מכירה, התקנה ותחזוקה שוטפת של מערכות מיזוג אוויר. כולל שירות תיקונים מקצועי לכל סוגי המזגנים "חברתנו מעניקה שירותים ללקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים, ארגוניים ומוסדות", מעיד הבעלים, קמיל.
תחומי התמחות
:: מערכות מיזוג
:: הכנות תשתיות בכל סוגי המבנים
:: תכנון פרוייקטים
ותק בתחום
למדתי מערכות מיזוג וקירור כשנתיים ברופין. בין לבין עבדתי כשכיר בתחום מיזוג אוויר ולאחר מכן נהייתי עצמאי.
כיום אני עצמאי בתחום מערכות המיזוג שנתיים עם קהל רחב של לקוחות מרוצים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.