פרוק מזגן עילי ישן, הרכבת מזגן חדש כולל פינוי וניקיון.
חוות דעת:
הכי טוב שיש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דויד פלברג, רעננה.
משוב: 05/09/2024
תיאור השירות:
החלפת צנרת של מזגן מיני מרכזי, כולל פירוק חלקי של תקרת גבס, וסידור צנרת ניקוז של מזגן אחר בדירה.
חוות דעת:
קמיל הגיע בזמן יחד עם שותף, הם עבדו בצורה מקצועית וביצעו את העבודה לשביעות רצוני (חוץ מניקוי יסודי של המקום, הכל היה באמת אחלה). סבבה לגמרי, מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל שטרן, רעננה.
אשרור: 26/07/2024
משוב: 15/04/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עובדיה דר, כפר סבא.
אשרור: 07/06/2024
משוב: 13/03/2024
תיאור השירות:
אספקת והתקנת מזגן עילי בעל 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הוא הגיע בזמן, והתקין את המזגן באופן מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון ברזילאי, כפר סבא.
משוב: 03/02/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן שכלל אטימת דליפת גז מצינור של המזגן ומילוי גז מחדש.
חוות דעת:
קמיל עשה עבודה מדהימה! הוא טיפל בדליפה ואטם את מקור הבעיה ביעילות וזריזות. הוא עמד בזמנים ולקח לי מחיר הוגן. אני מרוצה ממש, הוא היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הנר אליהו, רעננה.
משוב: 29/12/2021
תיאור השירות:
ניקוי מאיץ במזגן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאלה גלבוע, כפר סבא.
אשרור: 02/12/2021
משוב: 19/09/2021
תיאור השירות:
שטיפת מזגן.
חוות דעת:
אני לא הייתי מרוצה! הזמנתי אותם כי הייתה לי נזילה במזגן, הם באו, שטפו את המזגן ואמרו שצריך לשטוף בכל המזגנים, זה לא היה במקום. אחרי ששילמתי מחיר מלא פלוס מע"מ והם הלכו, המזגן המשיך לטפטף יותר גרוע ממה שהיה לפני שהם הגיעו. ביקשתי ממנו שישטוף את התעלה והמגש והוא לא היה מעוניין, הוא רצה להחליף את המזגן, הרגשתי שהוא מנסה למכור לי מזגן. הוא היה חסר סבלנות גם איתי וגם עם העובד שלו, הם לא היו גורעים, אבל לא אהבתי את הגישה. בנוסף, המחיר שהציע להחלפת מזגן היה יותר גבוה ממחירים אחרים שקיבלתי.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
9
יחס
7
7
כללי
יניב גולן, גן חיים.
משוב: 20/09/2021
תיאור השירות:
העברת מעבה מזגן קיים מקיר לגג.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע מהר, הסביר את האפשרויות והשיקולים, יעץ לי לא לבצע פעולה מסוימת למרות שהיה מרוויח יותר אם היה עושה אותה. העבודה בוצעה מהר, בהצלחה ובדיוק כפי שביקשתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רום נחמן, רעננה.
אשרור: 19/09/2021
משוב: 21/07/2021
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא תיקן לשביעות רצוני ובצורה טובה. הוא היה מקצועי, נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נאוה י. הוד השרון.
אשרור: 12/09/2021
משוב: 09/04/2021
תיאור השירות:
שבירת קיר ותיקון חיווט של מזגן שנהרס בעקבות פגיעה מקדיחה בקיר, כולל מילוי גז, תיקון צינור חשמל, ריתוך וסגירת הקיר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
באופן אישי היה מאוד נחמד. עשו את העבודה אבל בעיניי לקח להם יותר מידי זמן, לקחו הפסקה באמצע ומשכו את הזמן. היה חור בקיר שלא תיקנו כל כך מוצלח, ואת המזגן עשו בסדר. לא הייתי 100 אחוז מרוצה, אמרו מחיר בהתחלה והעלו אותו קצת, כי לא ראו את העבודה לפני.
איכות
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 88 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הכשרה
אודות
קמיל מתמחה במתן שירותי מכירה, התקנה ותחזוקה שוטפת של מערכות מיזוג אוויר. כולל שירות תיקונים מקצועי לכל סוגי המזגנים "חברתנו מעניקה שירותים ללקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים, ארגוניים ומוסדות", מעיד הבעלים, קמיל.
תחומי התמחות
:: מערכות מיזוג
:: הכנות תשתיות בכל סוגי המבנים
:: תכנון פרוייקטים
ותק בתחום
למדתי מערכות מיזוג וקירור כשנתיים ברופין. בין לבין עבדתי כשכיר בתחום מיזוג אוויר ולאחר מכן נהייתי עצמאי.
כיום אני עצמאי בתחום מערכות המיזוג שנתיים עם קהל רחב של לקוחות מרוצים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.