הוא ממש עשר מתוך עשר. אחלה בחור, מקצועי וטוב, ממש ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל ע. תל אביב
משוב: 31/07/2021
תיאור השירות:
תביעה מול חברת הביטוח.
חוות דעת:
יואב היה מדהים. הוא עמד בהבטחות שלו ועשה עבודה מעולה. ניכר בו שהוא מנוסה ומקצועי. אנחנו מאוד מרוצים מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נדב א. רחובות.
משוב: 15/08/2023
תיאור השירות:
טיפול לסגירת תביעה קטנה.
חוות דעת:
את האמת, היה לא משהו. חברת מגדל תבעו אותי על נזק רכוש לרכב של המבוטח שלהם. שילמתי להם, אבל עדיין הייתי צריך הגנה מפני תביעה חוזרת, אז פניתי לעורך דין. לפני התשלום הוא הבטיח לי שיוציא לי טופס הסכם חתום על ידי העורך דין של מגדל, בפועל הוא לא עשה את זה. הרגשתי שהבטיח ולא קיים. הרגשתי שהוא לא דיבר אמת.
איכות
0
מחיר
6
זמנים
8
יחס
8
7
כללי
טלי ב. באר שבע
משוב: 09/06/2021
תיאור השירות:
שירותי עריכת דין בתביעת נזקים בעקבות תאונה.
חוות דעת:
בחור טוב מאוד, מגיע לו פרגון גדול. הוא נחמד ונותן שירות טוב במחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי ב. באר שבע.
משוב: 09/06/2021
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע לכספי קרן השתלמות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יוסף י. בית שאן
משוב: 01/06/2021
תיאור השירות:
ייצוג וליווי משפטי לצורך תביעת ביטוח חיים בעקבות מחלה.
חוות דעת:
השירות שיואב נתן היה מצוין- מעל ומעבר. נתן מענה מידי מעל המצופה. היה איתי יד ביד לכל אורך הדרך. עשה טיפול יסודי בתיק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביחי ק. פתח תקווה
משוב: 01/06/2021
תיאור השירות:
ייצוג בתביעת חברת ביטוח לרכב.
חוות דעת:
יואב זמין נחמד ואדיב, הוא עזר לי מאוד והיה שירותי וענייני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר ר. הוד השרון
משוב: 01/06/2021
תיאור השירות:
ליווי הליך לעובדת שנפצעה בזמן העבודה.
חוות דעת:
היה מקסים! עשה את הכל כמו שצריך, בית חולים, מסמכים והיה מול העורך דין שלה, הכל מהיר וחלק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ע. מ. רמת השרון.
משוב: 09/06/2021
תיאור השירות:
ייצוג בתביעת נזיקין.
חוות דעת:
הוא איש מאוד ענייני ומקצועי, עושה את העבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 12 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשעורך דין נזיקין רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עורך דין נזיקין. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
רישיון
אודות
יואב מעיד שמשרדו מקפיד על שירות מקצועי, קשוב ואיכותי, כשבמהלכו עובדי המשרד משקיעים את מלוא המאמצים על מנת להשיג ללקוח את הפיצוי המרבי. בנוסף, יואב מספר שחשוב להם להעניק ללקוח ייעוץ אובייקטיבי באשר לסיכויי תיבעתו.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.