היה ממש טוב. שירות מקצועי, פתר את כל הבעיות במחיר טוב בעיניי, הגיע בזמן שאמר, היה נחמד ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
מתן התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, תל אביב.
משוב: 31/10/2023
תיאור השירות:
פתיחת שתי סתימות בצנרת כיור מטבח וניקוז מכונת כביסה בהתנדבות עבור זוג קשישים.
חוות דעת:
העבודה היתה עבור זוג קשישים כשהאישה סיעודית דמנטית, הקשיש אמר שיש סתימה בכיור של המטבח אבל התברר שהיו שם שתי סתימות, גם בצנרת מטבח וגם במכונת כביסה. הקשיש מוסר: "הוא בחור מדהים, אין אנשים אלה, איך בא לעזור לנו, היה מקצועי, עכשיו אפשר לעשות כביסה ולהשתמש בכיור, אני מברך אותו! תודה רבה"
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי מתן
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
פרויקט שעה טובה
מתן התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, תל אביב.
משוב: 26/10/2023
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
הקשישה כבר לא האמינה שמישהו יוכל לסדר את התקלה, אבל מתן הגיע מייד עם החלק שהיה צריך, תיקן את התקלה והסביר לה הכול בפירוט, בנדיבות, באדיבות ובסבלנות. היא הודתה לו מאוד, איזה איש מקצוע!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
280 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
שעה אחת נתרמה
על ידי מתן
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
גדי פירייטינסקי, תל אביב.
משוב: 17/10/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ראשי.
חוות דעת:
הגיע סופר מהר, מענה מקצועי ויעיל לפתרון הבעיה.
אדיב ומקסים, מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נדב מזרחי, תל אביב.
אשרור: 04/10/2023
משוב: 28/10/2022
תיאור השירות:
אספקה והחלפת מנגנון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר. הייתה בעיה בזמנים, הוא איחר אבל הוא התקשר לפני והודיע. הוא בא, פתר את הבעיה ממש מהר ולקח מחיר סביר בעיניי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 848 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.