החלפת מנוע וכרטיס פיקוד במזגן מיני מרכזי 5 כוח סוס מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
מעולה. וואחד עבודה הוא עשה לי. קפץ כל החשמל בבית והיה נזק רציני במזגן. מנוע אחד שלו נשרף והוא גם טרף את הכרטיס פיקוד במדחס. דורי החליף את הכרטיס ואת המנוע השרוף וגם במשך שעה ומשהו עבד למצוא מה שקיצר כדי להבין מה תקול, הוא מצא שם עוד פגמים קטנים שנגרמו וסידר את הכל. עכשיו זה עובד מושלם וגם על הדרך הצלצול שהיה מהמנוע הקודם הפסיק. אחלה בן אדם, גם פרסונלית וגם מקצועית. זה היה מדהים, הרגשתי איש מקצוע שהוא בן אדם. אם היה ציון אחת עשרה מתוך עשר הייתי נותן לו.
הוא הגיע בזמן, בדק ואמר שצריך לתקן את כרטיס הבקרה. אחרי שתיקן הבעיה לא נפתרה והמזגן לא קירר ואז בדק שוב ואמר שהקבל מפוצץ ואולי הלך המנוע. ציינתי בפניו שאולי מלכתחילה הקבל היה הבעיה והוא אמר שלא אלא שזה במקום אחר. הוא החליף קבל, הבעיה נפתרה ולקח מחיר גם על תיקון הכרטיס וגם על החלפת הקבל. אחר כך הסביר באריכות איך לטפל במזגן. לא הייתי מרוצה מהשירות שקיבלתי והייתי מצפה ליותר יושרה ומקצועיות.
איכות
4
מחיר
5
זמנים
9
יחס
7
5
כללי
דריה צודיקוב, פתח תקווה.
משוב: 12/05/2024
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן מיני מרכזי מחברת אינוורטר.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, אני מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שיר דניאל, פתח תקווה.
משוב: 15/04/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי בעל 3.5 כוח סוס מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איריס ארז, פתח תקווה.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה כולל תיקון כבל המזגן.
חוות דעת:
דורי היה בסדר גמור, עשה את העבודה כמו שצריך. הוא הסביר לי ובדק שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור פלג, פתח תקווה.
משוב: 07/04/2024
תיאור השירות:
החלפת מנוע למזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. המחיר שלו דומה לשוק, אבל השוק יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון קי, פתח תקווה.
משוב: 01/04/2024
תיאור השירות:
ניקוי מזגן גדול ו-3 מזגנים קטנים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! דורי עשה עבודה מעולה, נקייה ויעילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפית לוי, פתח תקווה.
אשרור: 18/03/2024
משוב: 02/07/2023
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
דורי הגיע בזמן לבדיקה של מזגן ריצפתי ישן מאד, אבל סוס עבודה. איבחן ממסר שרוף והחליפו לאחר שציין מחיר והשאיר את החלק השרוף בידי, ציין שהמנוע עדיין עובד ולעיתים מתנתק לשנייה, אבל עדיין עובד וכמובן לא שווה לתקנו , לא נרגיש זאת, כששאלתי אם ניתן לסדר שיהיה שקט יותר, אמר שמאוורר עולה יקר ולא מצדיק תיקון למזגן כזה, בקיצור היה אמין, מקצועי, חביב ותיקן במחיר סביר. המזגן הישן מאד עובד מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לימור ש. פתח תקווה.
אשרור: 01/10/2023
משוב: 01/08/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה משמעותית במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן, שירותי, אדיב והכי חשוב - מקצועי ביותר, מסביר בסבלנות את מהות התקלה, את אופן התיקון ואפילו הוראות שימוש בשלט כדי לייעל את הקירור. נראה שדורי הצליח במקום שאחרים לא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל שורץ, פתח תקווה.
אשרור: 24/08/2023
משוב: 18/06/2023
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני וחיווט חשמלי לקוי במזגן אלקטרה מיני מרכזי,
כולל בדיקה מקיפה ומילוי גז.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! מאוד מקצועי ונחמד, בודק לעומק ולא מחפף, מסביר כל דבר
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1538 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
טכנאי מיזוג אויר וקירור דרג 1
אודות
דורי נשוי באושר ואב לשלושה ילדים. כשהוא לא מתקן מזגנים הוא לומד תורה, שזה, כך הוא מעיד, התחביב הגדול שלו.
גם אחרי שנים במקצוע דורי לא ממצה ואם תשאלו אותו איפה הוא יהיה עוד 10 שנים הוא יגיד שהוא עדיין יעסוק במיזוג. "זה המקצוע שלי וכל עוד אני אוכל אני אמשך בו".
דורי מציין שהוא מוצא המון סיפוק בעבודה; הוא נהנה ממציאת הפיתרונות - כשהוא נתקל בתקלות קשות שהוא מצליח לתקן הוא מרוצה. אבל הסיפוק הכי גדול שהוא מקבל זה מהאינטראקציה עם לקוחות.
"פעם אחת ביצעתי עבודה בתל אביב. הגעתי לבנאדם מבוגר שהיה מוגבל ומרותק למיטה. בדקתי את המזגן ומצאתי את התקלה, הוא חייך אליי ואישר לי לבצע את התיקון. לא הבנתי למה הוא חייך אליי אבל תיקנתי. אחרי שהוא שילם הוא סיפר שהוא בעצמו עסק המון שנים בתיקון מזגנים, וזיהה את התקלה, אבל בגלל המוגבלות לא יכל לתקן אותה. הוא הזמין שלושה טכנאים שונים שלא פתרו לו את התקלה נכון. בגלל זה הוא חייך אליי, זה נתן לי סיפוק גדול".
דורי התחיל לעסוק בתיקון מזגנים במהלך השירות הצבאי ומאז הבין שזה הייעוד שלו בחיים. שנתיים אחרי השחרור הוא כבר החליט להיות עצמאי והקים את העסקשכבר 26 שנה מספקת שירותי תיקונים למזגנים.
דורי לא מתעייף לרגע ונהנה מן העבודה. "אני נהנה לקום כל בוקר לעבודה ומודה לקדוש ברוך הוא על זה שנתן לי המקצוע הזה", אומר דורי. "אני אוהב את הדבר שנקרא יצירה, תיקון, להפוך דבר מקולקל לשמיש - זה אתגר שמצריך חשיבה".
תחומי ההתמחות:
:: תיקוני מזגנים
:: תיקוני מזגנים עיליים
:: תיקון מזן מיני מרכזי
:: תיקון מזגנים מרכזיים
:: תיקון מזגנים מפוצלים
דורי מעיד על עצמו שהוא אדם ישר ודבק במטרה שלשמה הוא הגיע, וישתדל תמיד לתת מחירים הוגנים. גם כשהוא מגיע לתקן במסגרת האחריות הוא מתייחס לתיקון בכובד ראש.
דורי מתמחה בתיקון כל סוגי המזגנים, ועל העבודה תקבלו אחריות בין חצי שנה לשנה, תלוי בסוג העבודה. האחריות כוללת את החלקים התקולים ואת עבודת התיקון.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.