היה בסך הכל בסדר. הייתה לי איזו בעיה עם הנורה של השמן שנדלקה והוא טען שצריך לנקות את סנן השמן. הוא ניקה את הסנן בלא מעט כסף בעיניי והבעיה לא נפתרה. אחרי זה חזרתי אליו והחלפנו פלאנג' בסכום נוסף, מזערי יותר, ומאז הבעיה לא חזרה. אני לא בטוחה אם מה שהוא עשה היה נכון או לא, אבל אני יכולה להגיד שהוא נחמד ומסביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שריג וולשטיין, קרית חיים.
אשרור: 12/03/2024
משוב: 11/12/2023
תיאור השירות:
טיפול 115 אלף לרכב מסוג יונדאי איוניק שנתון 2019.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, שירותי, אמין ובעיניי גבה מחיר כמו שצריך. בסוף העבודה הוא הראה את כל החלקים שהחליף והכל היה בסדר גמור, ממש מגיע לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דשה אדילוב, קרית אתא.
משוב: 28/02/2023
תיאור השירות:
החלפת ממיר קטליטי ברכב בנזין מסוג יונדאי I25 שנת 2014.
חוות דעת:
נאסר קיבל אותי ממש יפה, הסביר לי את התקלה, בדק דברים נוספים ואחרי העבודה שלח אותי למקום של צמיגים לכיוון צמיגים. הם קבלו אותי ועשו הנחה כי הוא שלח אותי. אחרי התיקון ביקש שאעדכן אותו אחרי כמה ימים איך הרכב ואם הכל בסדר. וואו! שמחתי לקבל ממנו שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותי הברפלד, קרית חיים.
אשרור: 07/10/2022
משוב: 22/05/2022
תיאור השירות:
תיקון שכלל החלפת חיישן לרכב מסוג יונדאי i35.
חוות דעת:
היה ממש סבבה, באמת. נתן שירות טוב ואני מאוד ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליחי ב. קרית אתא.
משוב: 06/04/2022
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ברכב מסוג יונדאי i35 שנתון 2012.
חוות דעת:
הוא היה נחמד והחוויה הייתה טובה. לקח לו חצי מהזמן שאמר, הוא היה אמין והמחיר יצא יותר זול ממה שקבענו. הוא עשה עבודה טובה, אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנן ב. קרית ביאליק.
משוב: 14/11/2021
תיאור השירות:
החלפת בוקסה הגה ביונדאי I30 .
חוות דעת:
ממש נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלירן לוי, קרית אתא.
משוב: 03/11/2021
תיאור השירות:
החלפת גומייה בציריה ברכב מסוג יונדאי i10 שנת 2012.
חוות דעת:
היה מעולה, 10 בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי אוחנה, קרית ביאליק.
משוב: 17/11/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאגים במנוע לרכב מסוג יונדאי I25.
חוות דעת:
אחלה שירות, מעולה. הוא עמד בזמנים והיה מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביבה קליבנסקי, קרית ים.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
מילוי שמנים והחלפת ברקסים לרכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
בעלי היה במוסך, הוא היה מאוד מרוצה מנאסר ומגיע לו בהכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סילבן בן איבגי, קרית מוצקין.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
טיפול בנזילת מים של מנוע רכב מסוג יונדאי טאראקן 2006.
חוות דעת:
מאוד לא הייתי מרוצה. פעם ראשונה שהייתי אצלו היה בסדר וכשחזרתי אליו שוב לתקן תקלה אחרת השירות היה על הפנים והוא לא הצליח לפתור את הבעיה שלי. חזרתי אליו שוב ושוב ועדיין הייתה נזילה, הוא לא בדק אם הנזילה הסתיימה או נעלמה כשהגעתי לבית הנזילה המשיכה להיות. הוא טרטר אותי שלושה ימים בלי לפתור את הבעיה ובסוף נאלצתי ללכת למישהו אחר והבעיה תוקנה.
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.