הוא בחור ישר והוא היה אמין. הוא עומד בזמנים אבל המחיר שלו מעט יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו ג. קרית שמואל.
משוב: 11/03/2022
תיאור השירות:
החלפת מצבר.
חוות דעת:
כבר בשיחת הטלפון הוא דיבר באדיבות, קלילות ומקצועיות. הוא הבהיר שישר כשאגיע יטפלו בי. אכן כך היה. הוא בדק כדי לוודא שאכן ההחלפה רלוונטית והסביר לי מה עושה בכל שלב. לאורך כל הדרך התקשורת איתו הייתה נעימה וסבלנית. הוא עבד ביעילות רבה. המקום עצמו מסודר מאוד, נקי ומאורגן בצורה מדהימה. שווה ביקור נוסף במידת הצורך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מייק שר, קרית אתא.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מצבר וחיזוק כבלים ברכב מסוג ניסאן פרימרה שנת 2000.
חוות דעת:
התרשמתי שהוא בחור נחמד, עמד בזמנים ישר שהגעתי טיפל בי ועשה עבודה טובה,.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
איל אלימלך, קרית מוצקין.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
תיקון חלק בתושבת המצבר ברכב ג'יפ שברולט.
חוות דעת:
אחלה בן אדם, שירות מעולה ואני מדרג אותו הכי גבוה בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן דוד, קרית אתא.
משוב: 30/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר לרכב סיטרואן סי 3.
חוות דעת:
נאסר נתן שירות בסדר גמור. קיבל אותי בזמן והיה יסודי מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עופר קאלו, קרית אתא.
משוב: 13/07/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר וחוטי חשמל ברכב מסוג מזדה.
חוות דעת:
בסדר גמור ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
עומרי א. קרית אתא.
משוב: 07/06/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן לנקרי, חיפה.
משוב: 05/08/2024
תיאור השירות:
החלפת מצבר.
חוות דעת:
לאחר שנה מצבר היה לא תקין, היה צורך להחליפו. התברר לי שהותקן מצבר שלא מתאים לרכב אלא קטן מידי, מה שמגדיל את הסבירות לשחיקה של המצבר.
החלפת מצבר של חברת בוש לרכב מסוג טויוטה יאריס שנתון 2004.
חוות דעת:
קצת היה יקר, חוץ מזה היה אחלה שירות וחוויה טובה. נראה מקום רציני, נקי ומסודר, היה סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל פרדקין, חיפה.
משוב: 30/08/2023
תיאור השירות:
החלפת מצבר לרכב מסוג סיאט איביזה שנתון 2016.
חוות דעת:
הכל היה מעולה, הוא בן אדם מאוד נחמד ויצאתי בהרגשה מאוד טובה מהשירות שלו!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 443 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.