הגיע תוך רבע שעה, סידר זריז כל מה שהיה צריך, ממש אחלה גבר, עמד במילה שלו, מקצועי ויסודי, הגון וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן וולפרט, רחובות.
משוב: 09/11/2020
תיאור השירות:
ביקורת חשמל בבית.
חוות דעת:
אני ממש מרוצה מהעבודה! יש לי רק מילים טובות לומר עליו. אדם טוב, הוא עזר לי הרבה מעבר למה שקבענו, נתן לי עצות טובות בלי קשר לעבודה ועשה עבודה מעולה! שירות מקצועי, אדיב וטוב. ממש כל התשבחות מגיע לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהוד וכטרמן, רחובות.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
הכנה לביקורת ליקויים של חברת חשמל, תיקון ליקויים והעברת ביקורת יחד עם החברה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! היה זמין מהיום למחר, עשה עבודה מקצועית, מהירה, מההתחלה עד הסוף, כולל ביקורת של חברת חשמל והיה זמין לכל שאלה עניין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דבורה גולדברג, רחובות.
אשרור: 16/08/2019
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
החלפת שקעים והכנת הדירה לביקורת של חברת חשמל.
חוות דעת:
הרצל בסדר גמור, יחס מעולה, נחמד, מגיע בזמן ומוכן עם כל הציוד שצריך, אני סומכת עליו ומרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב ר. גדרה.
משוב: 21/10/2018
תיאור השירות:
הכנת לוח חשמל לביקורת.
חוות דעת:
הרצל נתן שירות אחלה. הוא עשה עבודה טובה. היה לי סיפור לא פשוט והוא פתר אותו. נשאר עד שהנציג של חברת החשמל הגיע. הוא מאוד אכפתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 08/12/2020
תיאור השירות:
הכנה לביקורת חשמל.
חוות דעת:
עבודה מקצועית, קצת יקר לדעתי לעומת הצעות אחרות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
שחר כהן, חולון.
משוב: 28/05/2024
תיאור השירות:
בדיקת הארקה לבניין.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טליה ורמן, חולון.
משוב: 16/01/2024
תיאור השירות:
החלפת מפסק פחת, בדיקת כל השקעים בבית והחלפת שקעים שבורים.
חוות דעת:
השירות היה יוצא מן הכלל. הגיע בדיוק בזמן שקבענו, ביצע את העבודה באופן מקצועי ויחס אדיב באופן מיוחד ומחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנר וולפנפלד, בת ים.
משוב: 31/12/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 821 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.