היה בסדר גמור! יסודי , נקי ומהיר, סה״כ 1/2 שעה עבודה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
יאיר פוקס, ירושלים.
משוב: 16/05/2024
תיאור השירות:
בדיקת בעיית לחץ מים נמוך בדירה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בסוף לקחנו אותו רק לטובת איתור תקלה והצעת מחיר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אלישבע דינר, ירושלים.
משוב: 16/05/2024
תיאור השירות:
איתור תקלת מים צהובים בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, הוא קצת מיהר אז לא הספקנו לבקש ממנו את כל הדברים. שביעות הרצון שלנו היא בינונית ובסוף לא לקחנו אותו בשביל התיקון עצמו כי זה היה היה נראה לנו קצת יקר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
אנדרי וצרין, ירושלים.
משוב: 15/05/2024
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז באמבטיה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. לא יצא לי לבדוק מחירים אז העדפתי לא לדרג את הפרמטר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברנדה קורן, ירושלים.
משוב: 08/05/2024
תיאור השירות:
החלפת מנורת מים בקו ראשי בבניין מגורים.
חוות דעת:
אבי היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
עינב רון, ירושלים.
אשרור: 07/05/2024
משוב: 17/10/2023
חוות דעת:
היה ממש בסדר בסך הכל!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עופרי מנטל, ירושלים.
אשרור: 07/05/2024
משוב: 06/11/2023
תיאור השירות:
תיקון והחלפת רכיבים לניאגרה סמויה.
חוות דעת:
אבי היה מאוד נחמד ולגמרי פתר את הבעיה. הוא הסביר למה זה קורה, הרגשתי שיש על מי לסמוך והיה ברור שהוא עשה מה שהיה צריך לעשות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
דניאלה פרידמן, ירושלים.
משוב: 02/05/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה מאחורי האסלה.
חוות דעת:
היה טוב מאד! איחר לי אבל מרגע שהגיע היה זריז ותיקן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2421 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.